درباره

شماره ثبت :
مرکز آرامش مهر و ماه

روزهای جمعه با وقت قبلی

10% تخفیف

ماساژ ریلکسی
همانطور که از نام این ماساژ مشخص است، بیشتر برای ایجاد آرامش جسمی و روحی استفاده می شود و هدف آن نیز همین می باشد. ماساژ ریلکسی استرس و تنش در عضلات را کاهش می دهد و باعث می شود احساس خوبی داشته باشید.

ماساژ
ریلکس یک روش عالی برای استراحت بعد از یک روز طولانی است. این برای کسانی که با استرس حاد و مزمن، اضطراب و نگرانی های روزانه دست و پنجه نرم می کنند، ایده آل است. بهره گیری بلند مدت از ماساژ ریلکس به ارتقای آرامش و تسکین تنش کمک می کند و باعث ترشح هورمون حس خوب در مغز می شود . ماساژ خوب دوپامین، اندروفین و سروتونین را افزایش می دهد که به نوبه خود حال شما را خوب می کند و اثرات مضر استرس را از بین می برد. از دیگر اثرات ماساژ ریلکس می توان به رهایی از استرس و اضطراب، ایجاد حس جوانی و تقویت سیستم ایمنی اشاره کرد.
ماساژ تن آرام
یکی از بهترین گزینه ها برای بازگشت به تعادل و آرامش است. در این ماساژ، اجرای تکنیک های غیر عمقی و ضربه زدن های نرم و گرفتن ملایم پوست و عضلات زیرین آن و همچنین ایجاد لرزشهای موزون، حس بی نظیری از آرامش را خلق می کند. تنها لازم است دراز بکشید و لذت ببرید.
ماساژ آروماتراپی
آروماتراپی تکنیک های ماساژ را با روغن های طبیعی ترکیب می کند، که رایحه های مختلفی دارد. این ماساژ می تواند به تقویت خلق و خو، کاهش استرس و اضطراب ، کاهش علائم افسردگی، از بین بردن تنش های عضلانی و تسکین درد کمک کند. معمولا ماسور تصمیم می گیرد که از کدام روغن طبیعی استفاده کند، اما در صورت تمایل می توانید نوع روغن را خودتان انتخاب کنید.
ماساژ شمع
ماساژی ملایم که در آن ماسور با حرکات لذت بخش دست خود و با استفاده از ترکیبی از روغن و کره های گیاهی گرم و معطر، از سر تا نوک انگشتان پای شما را نوازش می کند. خاصیت نرم کنندگی و جذب بالای روغن موجود در شمع مخصوص ماساژ، پوست بدن را بسیار لطیف و زیبا خواهد کرد و عطر روغن گیاهان و یا میوه ها، تأثیر عالی بر روی ذهن و جسم می گذارد. این ماساژ پکیج کاملی است که باعث می شود تا پوستتان درخشان شده، استرس هایتان از بین بروند و عضلاتتان احساس سبکی بی نظیری را تجربه کنند.
ماساژ لومی لومی
ماساژ لومی لومی نوعی ماساژ سنتی مربوط به هاوایی است که در آن از ترکیب تکنیک های مختلف ماساژ، مالاندن روغن بر پوست و نیز گاهی زمزمه ی برخی ادعیه، نفس عمیق و رقص استفاده می شود تا افراد انرژی خود را بازیابند و چه از نظر جسمی و چه از نظر روحی تسکین یابند. به ماساژ لومی لومی همچنین ماساژ Loving hands یا « دست های دوست داشتنی» نیز اتلاق می شود. در این روش ماهیچه های متقاضیان به آرامی ماساژ داده می شود و ماهیچه ها کاملاً آرام می شوند. در ماساژ لومی لومی طی تماس ماسور ، فرد می تواند تفکرات پوچ و خطرات منفی را کنار بگذارد. ذهن خود را آزاد کند و رها شود. متخصصان ماساژ لومی لومی معتقدند که افکار منفی _ یا ” فکر بافی” نه فقط در مغز بلکه در بدن ذخیره می شوند. دلیل این امر این است که وقتی بافت بدن به روش صحیح ورز داده می شود، فرد از ذهن بازتری برخوردار خواهد شد.
ماساژ هربال کمپرس
به آرامی به خواب خواهی رفت هنگامی که کیسه های کتانی گرم و پر شده با گیاهان معطر با ضرباتی نرم و ملایم بر روی بدنتان به رقص در می آیند و تمام تنش ها را ذوب می کنند. این ماساژ کمک می کند با کاستن از استرس های ذهنی، خوابی آسوده داشته باشید.
ماساژ چوب بامبو
ماساژ با چوب بامبو مشابه سایر نمونه های دیگر ماساژ مزیت های ظاهری، روحی و احساسی مختلفی دارد اعم از احساس آرامش، سلامتی را در فرد به وجود می آورد . در واقع بیشتر افراد بر این عقیده هستند که ماساژ چوب بامبو موجب کاهش یا از بین رفتن استرس های ناشی در طی روز می شود.
ماساژ روسی
اگر مشغله کاری زیاد دارین و دچار خستگی هایی هستید که مزمن شده اند، ماساژ روسی یک از بهترین پیشنهادها است.
ماساژ روسی، ترکیبی از اسپرت ماساژ و تکنیک های آرامش بخش است که در آن ماسور با اعمال تدریجی فشار دست خود، به دنبال ایجاد گرمایی مطبوع در مفاصل و عضلات برای کاهش استرس های شما خواهد بود.
ماساژ سوئدی
ماساژی لذت بخش برای همه، چه کسانی که تا به حال ماساژ نگرفته اند و چه افرادی که ماساژ به یکی از عادت های زندگی آن ها تبدیل شده است. این ماساژ کمک می کند تا گرفتگی ها و دردهای عضلانی کم شده، اعصاب آرام شود و سطح انرژی در بدن افزایش یابد. ماساژ سوئدی رایج ترین و شناخته شده ترین ماساژ غربی است. در واقع، ماساژ سوئدی پایۀ ماساژ ورزشی، ماساژ بافت عمیق، ماساژ آروماتراپی و دیگر ماساژ های مشهور است.
اسپرت ماساژ
ماساژی تخصصی برای ورزشکاران یا آن هایی که مایلند تا ماساژ را بصورت عمقی تر دریافت کنند. این ماساژ شامل انواع تکنیک های کششی و فشاری مختلفی بوده و به منظور کاهش تنش های عضلانی، بهبود انعطاف پذیری و افزایش دامنه حرکت پیشنهاد می شود. این ماساژ، هم قبل هم بعد از انجام تمرینات ورزشکاران قابل اجرا است و علاوه بر بردن آمادگی بدن، در پیشگیری از آسیب دیدگی ها نیز مؤثر است. از این ماساژ می توان برای ماساژ کل بدن یا در قسمت های خاصی از بدن که به توجه بیشتری نیاز دارند، استفاده کرد. بسته به نیاز شما ماسور می تواند از فشار عمیق یا آرام تر برای ماساژ بدن تان استفاده کند. ماساژ ورزشی را می توان همان ماساژ سوئدی دانست.
ماساژ دیپ تیشو
ماساژ بافت عمیق با تمرکز بر رهاسازی عضلات سفت و محدود، درد و تنش مزمن در بدن را برطرف می کند. از مزایای آن می توان به بهبود انعطاف پذیری، تسکین درد و آزادی بیشتر در حرکت اشاره کرد. ماساژ بافت عمیق فشار بیشتری نسبت به ماساژ سوئدی دارد و می تواند به رفع مشکلات عضلانی شما کمک کند.
ماساژ هات استون
سنگ های بکارگرفته شده در ماساژ هات استون، انرژی آتشفشان ها و روح زنده رودخانه را درون خود ذخیره کرده اند. دستان ماسور گرمای مطبوع سنگهای صیقلی را به آرامی به جسمتان می نشاند و احساس می کنید موجی از انرژی به اعماق بدن شما راه پیدا کرده است. ماساژ هات استون فشار روی عضلات و تنش های عصبی را آزاد کرده و به آرامش رسیدن ذهن کمک می کند.
ماساژ رفکسولوژی
در ماساژ رفکسولوژی از فشارهای ملایم تا محکم بر روی نقاط مختلف پا، دست و گوش استفاده می کند؛ و بهترین ماساژ برای افرادی است که به دنبال آرامش و انرژی طبیعی خود هستند. همچنین گزینه خوبی برای کسانی است که دوست ندارند ماساژور کل بدنشان را لمس کند. این ماساژ می تواند به آرامش بخشی، کاهش درد، کاهش خستگی، بهبود خواب، کاهش اضطراب و بهبود خلق و خو کمک کند.
ماساژ مادر هود
برای بانوان باردار و مادران جدید روشی عالی برای هماهنگی با بدن است، تکنیک های تخصصی که در ماساژ مادر هود بکار گرفته می شوند، این شانس را به مادران خواهد داد تا آرامش بیشتری در مدت بارداری و یا بعد از آن داشته باشند. ماساژ می توانند تورم، ناراحتی های کمر و همچنین مشکلاتی که معمولاً در دوران بارداری ایجاد می شوند، کمک کنند. ماساژ قبل از تولد همچنین به تنظیم بدن و شل شدن و تنظیم مجدد رباط ها کمک می کند و مهمتر از همه، زمانی را برای آرامش و پاکسازی ذهن شما در طول بارداری و بعد از زایمان فراهم می کند.
«مناسب تنها برای بانوانی که سه ماهه اول بارداری را پشت سر گذاشته اند و ترجیحاً با نظر پزشک معالج »
روغن قهوه
درست همان طور که رایحه بسیار خوش و روح بخش قهوه ما را سرشار از شادی و لذت می کند، عطر و بوی شگفت انگیز روغن قهوه نیز موجب تقویت قوای روحی ما می شود. اگر روغن ماساژ قهوه را روی بدن ماساژ دهید به علت بوی خوشایند قهوه استرس، نگرانی و افسردگی را از شما دور می کند و قدرت تمرکزتان را تقویت می کند.
ماساژ روغن کاکائو
ماساژی با خواص ماساژ قهوه اما با رایحه کاکائو
ماساژ شکلات داغ
ماساژ شکلات یکی از عجیب ترین و در عین حال دلنشین ترین شیوه های ماساژ می باشد. هیچ فردی پیدا نمی شود که با شنیدن نام شکلات آب از دهانش جاری نشود. در این ماساژ از شکلات داغ استفاده می شود و می توان تصور کرد که چقدر می تواند دلنشین و آرامش بخش باشد. شکلات غنی از اکسیدان و مواد مغذی است که این ماده باعث افزایش کلاژن سازی و رطوبت رسانی پوست است. شکلات حاوی مقادیر زیادی روغن طبیعی و مواد نرم کننده برای پوست بدن و صورت است.
ماساژ اسکراب
اجازه دهید تا پوست بدنتان دوباره بدرخشد. دانه های شکری اسکراب، سلولهای مرده را از روی پوستتان پاک می کند و در ادامه با استفاده از روغن ها و کرم های مخصوص از ماساژی دلنشین لذت خواهید برد. پوستی نرم، لطیف و با طراوت نتیجه استفاده شما از این خدمت ویژه است.
ماساژ سنگ نمک
ماساژ سنگ نمک مزایای بی شماری دارد و تنها بعد از یک جلسه می توانید اثرات اعجاب انگیز آن را مشاهده کنید. پوست، بدن و ذهن شما بابت این ماساژ سپاسگزار شما خواهند بود. سنگ نمک 84 ترکیب معدنی مختلف دارد و برای ماساژ، تجربه ای رؤیایی به شما هدیه می دهد. شما می توانید ماساژ سنگ نمک را با سایر ماساژها ترکیب کنید، به یاد داشته باشید یکی از خواص سنگ نمک آنتی باکتریال بودن آن است.
ماساژ سر و صورت برای از بین بردن خستگی چشم، رفع بی خوابی، بهبود سر درد، آزاد کردن عضلات ناحیه سر و گردن، تقویت ماهیچه های صورت و پاکسازی سینوس ها، هیچ چیز بهتر از یک ماساژ خوب و کامل سر و صورت نیست. در این ماساژ ماسور با استفاده از روغن های گیاهی معطر و حرکات موزون انگشتان خود، حس آرامش را به شما خواهد داد. شما
می توانید این ماساژ را با سایر ماساژ ها ترکیب کنید و یا به تنهایی از آن لذت ببرید.
ماساژ شکلات صورت
شکلات غنی از اکسیدان و مواد مغذی است که این ماده باعث افزایش کلاژن سازی پوست می شود. می توان به عنوان بهترین ماساژ صورت نام برد. در کنار آرامش، از بین بردن خستگی چهره، کاهش چین و چروک و جوانسازی پوست را هم تجربه کنید. ماساژ با شکلات کمک به رطوبت رسانی پوست است. شکلات حاوی مقادیر زیادی روغن طبیعی و مواد نرم کننده لازم برای پوست را در خود دارد.
سیرن اسپا
سیرن اسپا نوعی از اسپا است که مخصوص پوست تمام بدن است، ابتدا کف پا را کف سابی کرده سپس پوست بدن را با اسکراپ بدن لایه برداری و بعد از آن از ماسک های مغذی به مدت 20 دقیقه استفاده می کنند.
سپس از لوسیون با رایحه های مخصوص استفاده می شود تا پوست های خشک و خشن را ترمیم و آرامش را به سلول های مرده سطح پوست شما منتقل کنند.
سیرن اسپا با تأثیر بی نظیری که بر پوست بدن شخص دارد، فرآیند بازگشت شادابی و جوانی را به پوست تسریع می بخشد و به سادگی تمام قسمت های زبر و خشن پوست را ترمیم می کند.
شمع گوش
شمع گوش مخروط توخالی از جنس کتان می باشد که با پارافین ، موم عسل یا روغن سویا پوشانده شده است.
تصور بر این است که در حین سوختن شمع، گرمای ناشی از شعله آن یک حالت خلأ را ایجاد می کند که مکش یا ساکشن ناشی از آن جرم گوش، دبری ها و باکتری های درون مجرای گوش را به داخل شمع می کشاند. در انتهای کار ماده تیره ای در وسط شمع جمع می شود. دود ناشی از سوختن شمع، مجرای گوش را خشک کرده و دفع طبیعی جرم و سلول های مرده، قارچ ها، انگل ها و سایر ذرات اضافی را تحریک می کند.
می توان به برخی از مزایای آن اشاره کرد.
به طور مستقیم گوش و مغز را بخور می دهد، بهبود درد سینوس ها، پاکسازی کانال گوش، بهبود شنوایی، افزایش تمرکز و آرامش ذهن، درمان عفونت گوش شناگران و عفونت های مزمن گوش، بهبود گوش درد، درمان وزوز گوش و کاهش سرگیجه
اسپا پا
اسپای پا یک روش خوب برای کسانی است که می خواهند پاهایی نرم و سبک و زیبا داشته باشند. از فواید اسپا پا می توانیم علاوه بر لطافت پوست به تأثیر شگفت انگیز آن در رفع خستگی های مزمن پا اشاره کنیم.
اسپای پا: در مرحله اول پا به خصوص در نواحی زبر پاکسازی می شود. به این معنا که لایه خشن و سلول های مرده پوست لایه برداری می گردد.
در مرحله دوم: با اسکراپ، پاها لایه برداری می شود.
در مرحله سوم: با استفاده از ماسکهای آبرسان به مدت 10 دقیقه پاها آغشته می شود.
در مرحله چهارم: به کمک لوسیون، پاها ماساژ داده می شود.
vip اسپای پا
در مرحله اول: پوست پا به خصوص در نواحی زبر پاکسازی می شود. به این معنا که لایه خشن و سلول های مرده پوست
لایه برداری می گردد.
در مرحله دوم: با اسکراپ، پاها لایه برداری می شود.
در مرحله سوم: با استفاده از ماسکهای آبرسان 10 دقیقه پاها آغشته می شود.
در مرحله چهارم: ماسک روشن کننده استفاده می شود.
در مرحله پنجم: پاها بوسیله پاپوشهای حاوی مواد مغذی و نرم کننده پوشیده می شوند.
در مرحله ششم: به کمک لوسیون پاها ماساژ داده می شود.
اسپای پا شیر: تمام مراحل اسپا vip همراه با دو مرحله پاها در حمام شیر
اسپا دست
اسپای دست علاوه بر اینکه لطافت را برای پوست به ارمغان می آورد، باعث از بین رفتن خستگی های مزمن دست ها می گردد.
اسپای دست شیر: درست شبیه اسپای شیر
پا vip درست شبیه به اسپای: vipاسپای دست
اسپای دست شیر: درست شبیه اسپای شیر پا

این صفحه متعلق به مرکز آرامش مهر و ماه در شهر شیراز می باشد. در این صفحه میتوانید لیست کامل خدمات مرکز آرامش مهر و ماه را مشاهده نمایید. "کلینیک زیبایی" بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات در حوزه پزشکی و زیبایی را به شما معرفی نموده است. برای ارتباط با مرکز آرامش مهر و ماه کافیست با شماره 09171076148, 09351981339, 07136280224 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ایشان در شیراز، ستارخان، روبروی ولیعصر، ساختمان سیلور، طبقه اول، واحد 101 B مراجعه نمایید. همچنین شما میتوانید با استفاده از دکمه مشاوره آنلاین هرگونه سوال یا درخواست خود را برای مرکز آرامش مهر و ماه ارسال نمایید.
تعداد بازدید: 351
ادامه توضیحات

خدمات

  • ماساژ ریلکسی
  • ماساژ درمانی
  • ماساژ بانوان
  • ماساژ آقایان
  • ماساژ

نظر کاربران

صبح عصر
شنبه 10:30 تا 12:00 12:00 تا 20:00
یکشنبه 10:30 تا 12:00 12:00 تا 20:00
دوشنبه 10:30 تا 12:00 12:00 تا 20:00
سه‌شنبه 10:30 تا 12:00 12:00 تا 20:00
جهار‌شنبه 10:30 تا 12:00 12:00 تا 20:00
پنج‌شنبه 10:30 تا 12:00 12:00 تا 20:00
جمعه - تا - - تا -

آدرس

map
شیراز، ستارخان، روبروی ولیعصر، ساختمان سیلور، طبقه اول، واحد 101 B
مسیریابی