بهترین مرکز میکرودرم در فرحزاد

بهترین مرکز میکرودرم در فرحزاد تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

با تراش ملایم سطح پوست در روش میکرودرم، بهترین مرکز میکرودرم در فرحزاد تهران جوانی و پاکی را به پوست شما هدیه می دهد. وب سایت کلینیک زیبایی، اطلاعات آدرس و شماره تماس با سابقه ترین مراکز در این زمینه ایجاد کرده است که در جدول زیر قابل مشاهده می باشد.

بهترین مرکز میکرودرم در فرحزاد تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر سارا آقائیتهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج (طهرانی مقدم)، ابتدای خیابان نهم، پلاک 3، واحد اول جنوبی09385016717

بهترین کلینیک میکرودرم در فرحزاد

وب سایت کلینیک زیبایی با هدف یافتن هر چه سریعتر کلینیک های حرفه ای در زمینه میکرودرم، لیستی از مراکز برتر را تهیه کرده است که میتوانید با مراجعه به آن، در پروفایل اختصاصی هر پزشک، تصاویر قبل و بعد از میکرودرم را مشاهده کرده و با اطمینان بیشتر کلینیک ها را انتخاب کنید. همچنین اگر به دنبال درمان جای جوش خود در این محدوده هستید، میتوانید به بهترین مرکز میکرونیدلینگ در فرحزاد مراجعه کنید.

بهترین کلینیک میکرودرم در فرحزاد

اخذ نوبت آنلاین از مراکز میکرودرم در فرحزاد

اگر به صورت آنلاین نوبت خود را رزرو نمایید، میتوانید با توجه به روز و ساعت مورد نظر نوبت را دریافت کنید. به لیست فوق مراجعه کنید و با کلیک بر روی نام پزشک و انتخاب قسمت مربوط به اخذ نوبت، تقویم نوبت های آزاد پزشک را خواهید دید.

اخذ نوبت آنلاین از مراکز میکرودرم در فرحزاد

از این که تا پایان مطلب با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز میکرودرم در فرحزاد تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه