علت خارش بینی بعد از عمل

علت خارش بینی بعد از عمل چیست؟

پری چاوشی

شما فکر می کنید علت خارش بینی بعد از عمل چیست؟ آیا به دنبال راهی برای کنترل این عارضه هستید، پس این مقاله از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی را اصلا از دست ندهید.

علت خارش بینی بعد از عمل

جراحی بینی به دلیل تهاجمی بودن آن می تواند عوارض متعددی در پی داشته باشد. خارش بینی بعد از عمل هم یکی از همین عارضه ها است. در صورتی که خارش در داخل بینی باشد به دلیل طی کردن روند بهبود زخم ها است و خود به خود بعد از دو هفته از بین می رود. از طرفی خارش می تواند به دلیل بخیه ها باشد. در صورتی که روی بینی خارش به وجود آمده است می تواند به علت ایجاد جوش در سطح بینی و یا تغییرات هورمونی باشد.

در صورتی که به دنبال جراح بینی در تهران برای انجام این جراحی هستید، ما در لینک درج شده اسامی برخی از ماهرترین جراحان در این زمینه را قرار داده ایم.

خارش جای بخیه بینی بعد از عمل

بخیه ها برای ترمیم زخم های ایجاد شده در حین جراحی لازم هستند. علت خارش جای بخیه فرایند بهبودی بافت پوست است که بعد از گذشت یک ماه از جراحی از بین خواهد رفت.

راه های درمان خارش بینی بعد از عمل

راه های مختلفی برای درمان و کنترل چربی بینی وجود دارد. اما به صورت کلی موارد زیر می تواند در بهبود و یا کنترل خارش بینی به شما کمک کند:

• از پزشک خود بخواهید تا شما را از نظر ایجاد عفونت مورد بررسی قرار دهد.
  • به‌هیچ عنوان تا زمان بسته شدن زخم، از کرم ضد خارش استفاده نکنید.
  • از مصرف الکل اجتناب کنید.
  • به‌هیچ وجه ناحیه‌ی جراحی شده را دستکاری نکنید.
  • با مشورت پزشک برای درمان خارش از یک گوش پاک کن به ارامی استفاده نمایید.
  • خود را از نظر ایجاد حساسیت مورد ارزیابی قرار دهید و در صورتی‌که به عاملی حساسیت نشان داده‌اید، تحت نظر پزشک از آنتی‌هیستامین خوراکی‌ استفاده کنید.
  • از کمپرس آب سرد استفاده نمایید.

برای درمان و کنترل چربی بعد از جراحی بینی، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

راه های درمان خارش بینی بعد از عمل

علت سوزش بینی بعد از عمل چیست؟

سوزش بینی بعد از عمل یک امر طبیعی است و علت ان می تواند التهابات داخل بینی بعد از عمل و فرایند بهبود باشد. توجه داشت باشید در صورتی که به مرور زمان از سوزش ما کاسته نشد حتما با پزشک خود مشورت نمایید.

علائم عفونت بینی بعد از عمل چیست؟

از جمله علائم عفونت بینی بعد از عمل می‌توان به تب، درد، خونریزی، نشت چرک از بخیه‌ها و ایجاد تورم یا قرمزی اشاره کرد.

از این که تا پایاین مقاله ما را همراهی کرده اید بسیار ممنونیم. هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از همراهی شما