چرب شدن پوست بینی بعد از عمل

علت چرب شدن پوست بینی بعد از عمل چیست؟

پری چاوشی

جراحی بینی یکی از پرطرفدارترین خدمات زیبایی است. اما آیا علت چرب شدن پوست بینی بعد از عمل را می دانید؟ ما در این مقاله از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی درباره علت و راه های کنترل این عارضه صحبت می کنیم. با ما همراه شوید.

علت چرب شدن پوست بینی بعد از عمل

جراحی بینی این روزها به پرطرفدارترین عمل های زیبایی در بین خانم ها و آقایان تبدیل شده است. اما این جراحی هم مانند همه عمل های زیبایی و یا درمانی عارضه هایی را به همراه دارد. چرب شدن پوست بینی بعد از عمل خیلی طبیعی است. بینی در حین جراحی به دلیل ضربه هایی که به آن وارد می شود واکنش نشان خواهد دادهمن واکنش ها موجب ترشح چربی خواهد شد. همچنین به این دلیل که بیماری بعد از عمل باید به مدت 10 روز بینی خود را پانسمان کند، در این صورت منافذ پوست بسته شده و موجب ایجاد چربی خواهد شد.

در صورتی که دنبال جراح بینی خوب در شیراز برای انجام این عمل هستید به لینک درج شده مراجعه نمایید.

علت چرب شدن پوست بینی بعد از عمل

چه زمانی بعد از جراحی بینی چربی بینی من متوقف می شود؟

به صورت کلی بین سه تا 6 ماه دوران نقاهت بعد از این جراحی توسط پزشکان متخصص گفته شده است. این که پوست به حالت قبلی برگردد و چربی بیش از حد نداشته باشد بعد از گذشت سه ماه اتفاق می افتد. پس بهتر است در این زمان، نکات مراقبتی و دستورالعمل های پزشک خود را به درستی و با دقت اجرا نمایید.

درمان چرب شدن پوست بینی بعد از عمل

راه های درمانی مختلفی برای کنترلی چربی های پوست بینی بعد از جراحی وجود دارد. پزشکان بر این باورند که گذشت زمان و شستشو مدام بینی با شونیده های تجویز شده می تواند بسیار موثر باشد. در هفته ی اول می توانید با کمک پنبه، پاک کننده های غیر الکلی را به آرامی بر روی پوست بینی کشیده و چربی های اضافی را حذف کنید. فراموش نکنید که در هفته اول استفاده از مواد الکلی اصلا توصیه نمی شود. تا چند ماه بعد از عمل بینی رژیم غذایی مناسبی داشته باشید و از خوردن غذاهای خیلی چرب که باعث افزایش چربی پوست می شوند، مانند غذاهای فست فودی خودداری کنید. در هفته های بعد تمیز کردن ملایم و منظم با یک تونر ملایم را ادامه دهید. از مالش بیش از حد، ماساژ یا پاک کردن زیاد باید اجتناب شود.

درمان چرب شدن پوست بینی بعد از عمل

کلام آخر

در این مقاله سعی کرده ایم علت اصلی چربی پوست بینی بعد از عمل و راه های کنترل آن را بررسی کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا یشنهاد در خصوص این مطلب می توانید از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران