بهترین جراح بینی در مرودشت

بهترین جراح بینی در مرودشت

فرشته مقامی

رینوپلاستی که به عنوان جراحی بینی نیز شناخته می شود، یکی از رایج ترین انواع جراحی های زیبایی است. رینوپلاستی شکل بینی شما را تغییر می دهد تا ظاهر شما را بهبود بخشد یا مشکلات پزشکی را که در نحوه تنفس شما اختلال ایجاد می کند، برطرف کند. می تواند انحراف تیغه بینی یا شکستگی بینی را اصلاح کند. ما در جدول زیر اطلاعات برخی از ماهرترین و باتجربه ترین پزشکان متخصص راینوپلاستی در مرودشت را قرار داده ایم.

لیست بهترین جراح بینی در مرودشت

ردیف نام پزشک آدرس شماره تماس
1 دکتر محمد مهدی ده بزرگی مرودشت، خیابان انقلاب، خیابان کاوسی، جنب دارو خانه شبانه روزی 07143221171
2 دکتر فاطمه کمالی سروستانی مرودشت، خیابان مسجد جامع 0713225418
3 دکتر سعيد كسرايی فارس مرودشت، خیابان کاووسی، ساختمان باران، طبقه 4 07143224332

بهترین جراح بینی در مرودشت کیست؟

بهترین جراح بینی در مرودشت

رینوپلاستی نوعی جراحی پلاستیک است که شکل و اندازه بینی شما را تغییر می دهد. برخی از افراد برای بهبود ظاهر بینی و صورت خود جراحی زیبایی بینی انجام می دهند. برخی دیگر تحت عمل جراحی زیبایی بینی قرار می گیرند که تنفس و عملکرد بینی را بهبود می بخشد. جراحانی که این روش را انجام می دهند در جراحی پلاستیک یا جراحی گوش ، حلق و بینی آموزش دیده اند. یافتن جراح بینی مناسب برای اطمینان از نتیجه ایمن و موفقیت آمیز بسیار مهم است. تصمیم گرفتن برای چنین تصمیم مهمی می تواند بسیار دشوار باشد. به همین دلیل است که ما لیستی از بهترین جراح بینی در مرودشت گردآوری کرده ایم تا به شما در انتخاب آگاهانه کمک کنیم. این جراحان شهرت خود را از طریق سال ها تجربه، مهارت های برجسته و تعهد به ارائه نتایج استثنایی به دست آورده اند.

هزینه عمل بینی در مرودشت چقدر است؟

هزینه جراحی بینی در شهر مرودشت با توجه به معیار های متلفی سنجیده می شود. هزینه رینوپلاستی در مرودشت با توجه به تعرفع بیمارستانی که جراحی در آن انجام خواهد شد، درجه اختلال آناتومیکی و تجربه جراح متفاوت است. پس توصیه می کنیم برای اطلاع از هزینه عمل بینی در مرودشت باپزشک خود در جلسه مشاوره صحبت نمایید.

چه کسانی کاندید جراحی زیبایی بینی هستند؟

رشد خود را تمام کرده و از سلامت جسمانی خوبی برخوردار باشید.
سیگاری نباشند.
محدودیت های جراحی بینی را درک کنید و اهداف معقولی برای این عمل داشته باشید.
این روش را به دلایل خاص خود می خواهید، نه به این دلیل که شخص دیگری فکر می کند بهتر به نظر می رسد.

مشاوره آنلاین با بهترین جراح بینی در مرودشت

گرفتن مشاوره به صورت آنلاین یکی از دسترسی های وب سایت کلینیک زیبایی است که برای شما کاربران گرامی فراهم شده است. شما می توانید بدون نیاز به حضور در مطب و به صورت آتلاین با پزشک خود در ارتباط باشید. کافی است در لیست بالا روی نام جراح مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل پزشک، مستقیما با پزشک جراح در ارتباط باشید.

بهترین جراح بینی در مرودشت

جراح ترمیمی بینی در مرودشت

جراحی ترمیمی بینی در واقع برای کسانی که به هر دلیلی از فرم بینی جراحی شده خومد راضی نیستند و یا آسیب جدی تنفسی برای آنها به وجود امده است مناسب می باشد. از اآنجایی که عمل ترمیمی بینی یکی از سخت ترین جراحی هایی زیبایی است که باید توجه پزشکی ماهر و کاربلد انجام شود. برخی از پزشکانی که در جدول فوق معرفی کرده ایم در شهر مرودشت عمل ترمیمی بینی را نیز برعهده می گیرند.

از این که تا پایان این لیست ما را همراهی کرده اید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران