بهترین جراح ترمیم بینی در تهران به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

در این لیست از وبسایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین جراح ترمیمی بینی در تهران می پردازیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

بهترین جراح ترمیم بینی در تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر محمد ابراهیمیتهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، کوچه پنجم نوروزی، ساختمان ماکان، پلاک 8، طبقه دو، واحد 409351004546
09121004546
2دکتر علی اکبر عطاییتهران، میدان ونک، نرسیده به پل همت، جنب ساختمان خورشید، ساختمان 1266، طبقه چهارم، واحد 1402188889004
3دکتر امیر دریانیتهران، نلسون ماندلا، پایین تر از پل میرداماد، سر سپیدار، جنب بانک پارسیان، ساختمان مهرگان، طبقه اول02188884100
02188856920
09380353525

هزینه عمل ترمیمی بینی در تهران

هزینه عمل ترمیمی بینی در تهران با توجه به دستمزد جراح، تعرفه بیمارستان، نوع بینی و میزان آسیب بینی شما و ... مشخص می شود. پس بهتر است در جلسات مشاوره خوب با جراح در خصوص هزینه ها به صورت دقیق از ایشان سوال کنید.

اگر هم برای بار اول تصمیم به جراحی زیبایی بینی گرفته اید، در لینک درج شده بهترین جراح بینی در تهران را معرفی کرده ایم.

هزینه عمل ترمیمی بینی در تهران

جراح خوب برای ترمیم بینی در تهران کیست؟

تمام پزشکانی که در لیست بالا معرفی کرده ایم به عنوان دکتر خوب برای عمل ترمیمی بینی در تهران شناخته شده اند. چرا که این پزشکان در ترمیم بینی عمل شده و رفع آسیب های به وجود آمده بسیار حرفه ای و کاربلد هستند. همچنین با شناختن علم زیبا شناسی به شما در داشتن چهره هر چه زیباتر کمک می نمایید.

نحوه نوبت دهی اینترنتی دکتر عمل ترمیمی بینی در تهران

اخذ نوبت به صورت اینترنتی به شما کمک می کند تا نوبت خود را بدون اتلاف وقت و درگیری در ترافیک سریعا دریافت نمایید. شما عزیزان می توانید در جدول فوق روی نام جراح مورد نظر کلیک کرده و از قسمت نوبت دهی اینترنتی در پروفایل پزشک ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، نوبت مراجعه خود را رزور نمایید.

نحوه نوبت دهی اینترنتی دکتر عمل ترمیمی بینی در تهران

کلام آخر

در این لیست تلاش کرده ایم شما را با بهترین جراح ترمیمی بینی در تهران آشنا کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران