ماسک خانگی پاک کننده صورت

معرفی انواع ماسک های خانگی پاک کننده صورت

پری چاوشی

پوست صورت نیاز به مراقبت های ویژه ای دارد. پاک کردن صورت نیاز به موادی دارد که نه تنها از جوش زدن شما جلوگیری کند بلکه به تنظیم کردن PH پوست بپردازد. در این مطلب ماسک های خانگی پاک کننده صورت را به شما آموزش می دهیم.

انواع ماسک های خانگی پاک کننده صورت

برای پاک کردن صورت باید از ماسک های طبیعی و خانگی استفاده کنید. ماسک های گیاهی و خانگی که برای پاک کردن صورت استفاده می شود باید ضد جوش و آکنه باشد. همچنین چربی پوست را کنترل کند.

شستن پوست صورت با سرکه سیب

پوست های حساس که مستعد جوش هستند باید با سرکه سیب شسته شود. شستن پوست با سرکه سیب به شما در تنظیم PH پوستتان کمک زیادی می کند. این کار باعث می شود که از جوش زدن پوستتان جلوگیری کنید.

ترکیب عسل و آبلیمو

یکی از بهترین ماسک های خانگـی پاک کننده صورت ترکیب کردن عسل و آبلیمو است. آبلیمو خاصیت اسیدی دارد و می تواند چربی پوست شما را کنترل کند. استفاده از این ماسک به صورت مداوم میتواند به شما در سالم نگه داشتن پوستتان کمک کند.

شست و شو پوست با آلوئه ورا

آلوئه ورا یکی از موادی است که برای شست و شو روزانه صورت بسیار مناسب است. آلوئه ورا یک ماده ترمیم کننده طبیعی است. ژل آلوئه ورا را به صورت روزانه با پوست خود بزنید و 15 دقیقه بعد بشویید.

شستشوی صورت با روغن درخت چای

گیاه درخت چای به درمان آکنه کمک زیادی می کند. شستن مداوم پوست صورت با برگ درخت چای بسیار مفید است. خواص ضد قارچی آن به تمیز کردن صورت و جلوگیری از آکنه کمک می کند.

روغن نارگیل ماسک خانگی پاک کننده صورت

روغن نارگیل نیز یکی از ماسک های خانگی پاک کننده صورت است که طرفداران زیادی را دارد. در جهت استفاده از این ماسک چند قطره روغن نارگیل به صورت خود بمالید. به آرامی آن را به مدت 30 ثانیه ماساژ دهید.

نظر کاربران