بهترین مراکز پانچ صورت در تهران

بهترین مراکز پانچ صورت در تهران به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

در این لیست از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین مراکز پانچ صورت در تهران به همراه آدرس و شماره تماس را در جدول زیر قرار داده ایم.

بهترین مراکز پانچ صورت در تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر سعید نوراییتهران، قیطریه، بلوار اندرزگو، روبه روی بلوار کاوه، پلاک 69، طبقه 602126769983
02122205570
02122205530
02122200456

هزینه انجام پانچ صورت در تهران

هزینه انجام پانچ صورت در تهران با توجه به وسعت ناحیه تحت درمان، هزینه داروهای مراقبتی بعد از انجام کار، دستمزد پزشک و تعرفه مرکز انجام می شود. در صورتی که به دنبال قیمت دقیق پانچ صورت هستید، در لیست بالا با شماره های مندرج در آن تماس بگیرید.

بهترین دکتر پانچ صورت در تهران

تمام مراکزی که در لیست بالا معرفی شده اند با بهره مندی از پزشکان متخصص و ماهر در زمینه انجام پانچ صورت، توانسته اند رضایت مراجعه کنندگان عزیز را به خود جلب نماید. همچنین می توانید با مشاهده نمونه کارهای مرکز و پزشک با اطمینان بیشتری دکتر و کلینیک مورد نظر خود را انتخاب نمایید. شما می توانید در لیست بالا روی نام مرکز مورد نظر کلیک کرده و بعد از ورود به صفحه اختصاصی مجموعه، ضمن مشاهده عکس های قبل و بعد از پانچ صورت، نظرات مراجعه کنندگان را در انتهای صفحه خوانده و بعد برای انتخاب دکتر تصمیم گیری نمایید.

در صورتی که به دنبال دکتر خوب برای درمان جای جوش در تهران هستید، به لینک درج شده مراجعه کنید.

نوبت دهی اینترنتی مراکز پانچ صورت در تهران

گرفتن نوبت به صورت اینترنتی به شما کمک می کند تابدون اتلاف وقت و هزینه های مازاد و همچنین درگیری در ترافیک های سنگین، نوبت مراجعه خود را سریعا دریافت نمایید. شما عزیزان در جدول بالا روی نام مرکز کلیک کرده و بعد از ورود به پروفایل کلینیک، از قسمت نوبت دهی اینترنتی زمان مورد نظر خود را رزرو نمایید.

نوبت دهی اینترنتی مراکز پانچ صورت در تهران

مزایای پانچ صورت

بایوپسی پانچ باعث می‌شود تا ظاهر اسکارهای وسیع کاهش یابد. این روش، سایز، عمق و رنگ اسکارها را تغییر داده و باعث بهبود ظاهر آنها می‌شود. اسکارها به طور کامل از بین نمی‌روند اما می‌توان آنها را به حداقل رساند تا تأثیر بصری آنها کاهش یابد.

کلام آخر

در این لیست بهترین مراکز پانچ صورت در تهران را معرفی کرده ایم در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه