بهترین دکتر رفع غبغب در صادقیه

بهترین دکتر رفع غبغب در صادقیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری
کلینیک های مرتبط
مشاهده همه

وب سایت کلینیک زیبایی در نظر دارد بهترین دکتر رفع غبغب در صادقیه تهران را معرفی کند. روش های زیادی برای برداشتن غبغب موجود است، شامل تهاجمی و غیر تهاجمی که بسته به شرایط شما، روش درمان انتخاب می شود. برای یافتن بهترین دکتر رفع غبغب در صادقیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس ادامه مطلب را از دست ندهید.

بهترین دکتر رفع غبغب در صادقیه تهران

ردیفنامآدرستلفن
1
مرکز زیبایی دلدارتهران، صادقیه، خیابان سازمان آب، نرسیده به گلناز شمالی، روبروی کارواش ایران، پلاک 302، واحد 1002144269514
09124503667

سایر پزشکان رفع غبغب در صادقیه

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر علی قاسمیتهران، صادقیه، ابتدای ستارخان، بلوارشهدای صادقیه جنوبی، جنب فست فود پاییز، ساختمان پاییز، طبقه دوم، پلاک 4109195567517

بهترین جراح غبغب در محدوده صادقیه

برای یافتن بهترین جراح رفع غبغب به لیست فوق مراجعه کنید و از بین پزشکان برتری که در لیست فوق نامبرده شده است، به پروفایل پزشکان ورود کرده و تصاویر قبل و بعد از جراحی هر پزشک را با دیگری مقایسه کنید و با اطمینان کامل جراح خود را انتخاب کنید.

بهترین جراح غبغب در محدوده صادقیه

مراکز رفع غبغب بدون جراحی در صادقیه

بهترین مراکز رفع غبغب با روش غیر تهاجمی برای افرادی که از عوارض جراحی میترسند مناسب است. این روش های غیر تهاجمی با دستگاه هایی همچون مزوتراپی، لیفت غبغب با نخ، اندولیفت، آر اف، لیزرهای فرکشنال و ... صورت می گیرد. همچنین برای انجام امور زاویه سازی به بهترین دکتر زاویه سازی صورت در صادقیه مراجعه کنید.

مراکز رفع غبغب بدون جراحی در صادقیه تهران

هزینه رفع غبغب در صادقیه چقدر است؟

برای اطلاع از هزینه های رفع غبغب عواملی تاثیرگذار است. هزینه دستمزد پزشک، هزینه پرسنل، هزینه بیمارستان، هزینه بیهوشی و نوع دستگاه رفع غبغب غیر تهاجمی از جمله عوامل تاثیرگذار در منحصر بفرد شدن هزینه ها است. همچنین این جراحی به دلیل قرار گرفتن در دسته زیبایی، تحت پوشش بیمه نمی باشد.

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر رفع غبغب در صادقیه تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه