بهترین دکتر رفع غبغب در تجریش

بهترین دکتر رفع غبغب در تجریش تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

برای یافتن بهترین دکتر رفع غبغب در تجریش تهران میتوانید با کمک لیست جامعی که وب سایت کلینیک زیبایی در اختیار شما قرار داده است استفاده کنید. این لیست شامل آدرس و شماره تماس پزشکان برتر رفع غبغب در محدوده تجریش می باشد.

بهترین دکتر رفع غبغب در تجریش تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر سعید نوراییتهران، قیطریه، بلوار اندرزگو، روبه روی بلوار کاوه، پلاک 69، طبقه 602126769983
02122205570
02122205530
02122200456

بهترین جراح غبغب در محدوده تجریش

برای یافتن بهترین جراح غبغب در محدوده تجریش، میتوانید با مراجعه به لیست فوق، نمونه کارهای قبل و بعد جراحی را دیده با اطمینان کامل بهترین پزشک را برای جراحی رفع غبغب انتخاب کنید. برای یافتن بهترین جراح برداشتن غبغب در محدوده تجریش با توجه به لیست فوق با سابقه ترین جراحان را بیابید.

بهترین جراح غبغب در محدوده تجریش

مراکز رفع غبغب بدون جراحی در تجریش

آیا از عوارض پس از عمل جراحی وحشت دارید؟ به راحتی با مراجعه به مراکز رفع غبغب بدون جراحی در تجریش تهران با روش هایی کامل غیرتهاجمی می باشد. مزوتراپی، لیفت غبغب با نخ، اندولیفت، آر اف، لیزرهای فرکشنال و ... از جمله این روش‌های بدون تهاجمی می باشد. میتوانید از لیست فوق بهترین پزشکان را انتخاب کرده و همچنین برای انجام امور زاویه سازی به بهترین دکتر زاویه سازی صورت در تجریش مراجعه کنید.

مراکز رفع غبغب بدون جراحی در تجریش تهران

هزینه رفع غبغب در تجریش چقدر است؟

اگر هزینه های مربوط به رفع غبغب برای شما مهم می باشد و در تصمیم به انجام این امر تاثیر گذار می باشد، میتوانید با مراجعه به پزشک متخصص در این کار که در لیست فوق آمده است، مراجعه کرده و پس از معاینه از هزینه های دقیق اطلاع یابید. هزینه دستمزد پزشک، هزینه پرسنل، هزینه بیمارستان، هزینه بیهوشی و نوع دستگاه رفع غبغب غیر تهاجمی و ... بستگی دارد.

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر رفع غبغب در تجریش تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه