بهترین دکتر درمان اسکار در صادقیه

بهترین دکتر درمان اسکار در صادقیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری
دکتر درمان اسکار در صادقیه
مشاهده همه

روش های متفاوتی برای درمان و از بین بردن اسکار های پوستی وجود دارد که بسته به نوع اسکار شما، پزشک بهترین نوع درمان را انتخاب میکند. وب سایت کلینیک زیبایی در نظر دارد بهترین دکتر درمان اسکار در صادقیه تهران را به شما معرفی کند.

به بهبود ناقص بافت پوست، اسکار گفته می شود که بر اثر حوادث یا جراحی به وجود می آید. محله صادقیه پیشنهاد ما به شما برای یافتن پزشکانی با تجربه در این زمینه است. ما برای شما لیستی از بهترین دکتر درمان اسکار در صادقیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس را جمع آوری کرده ایم.

بهترین دکتر درمان اسکار در صادقیه تهران

ردیفنامآدرستلفن
1
مرکز زیبایی دلدارتهران، صادقیه، خیابان سازمان آب، نرسیده به گلناز شمالی، روبروی کارواش ایران، پلاک 302، واحد 1002144269514
09124503667
2
دکتر فرزانه علمشاهیتهران، فلکه دوم صادقیه، ابتدای بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان ولیعصر، پلاک 44، طبقه 4، واحد 1709339204055

سایر پزشکان درمان اسکار در صادقیه

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر صدف فرهادیتهران، فلکه دوم صادقیه، اشرفی اصفهانی، خیابان سازمان آب غربی، خیابان گلستان یکم، پلاک 909385668240

بهترین متخصص درمان اسکار در صادقیه تهران کیست؟

خوشبختانه متخصصان خوب درمان اسکار در صادقیه تهران با استفاده از برترین نوع درمان برای اسکار به درمان هرچه بهتر اسکار شما کمک می کنند. دکتر خوب درمان اسکار با استفاده از ترکیب درمان های مختلف، نتیجه ای چشمگیر را رقم خواهند زد. برای مثال برای درمان جای زخم های عمیق از ترکیبات سابسیژن و میکرونیدلینگ باهم استفاده می کنند و جای زخم را به حداقل می رسانند.

بهترین متخصص درمان اسکار در صادقیه تهران کیست؟

روش های درمان جای زخم

روش های متنوعی برای از بین بردن جای زخم و اسکار وجود دارد. پزشک با توجه به دانش خود یک روش درمان و گاهاً چندین روش درمان به صورت ترکیبی استفاده می کند. از جمله روش های درمان جای زخم میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لیزر فرکشنال
  • لیزر رنگی پالسی
  • ژل بلافیل برای درمان اسکار
  • میکرونیدلینگ
  • تزریق استروئید برای درمان اسکار کلوئید
  • و ...
متخصص پوست و مو در صادقیه
شما میتوانید با دریافت نوبت اینترنتی از بهترین متخصص پوست و مو در صادقیه تهران، به بهترین درمان دست یابید.

روش های درمان جای زخم

نوبت دهی آنلاین درمان اسکار در صادقیه تهران

برای گرفتن نوبت آنلاین در صادقیه تهران میتوانید لیست جامع تهیه شده فوق را مشاهده کنید و از پزشک انتخابی خود نوبت بگیرید. پیشنهاد ما به شما بهترین پزشکان متخصص درمان اسکار در این محدوده است.

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر درمان اسکار در صادقیه تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه