بهترین مرکز تزریق فیلر خط خنده در صادقیه تهران

بهترین مرکز تزریق فیلر خط خنده در صادقیه تهران

فرشته مقامی

خطوط لبخند خطوطی هستند که در دو طرف دهان قرار دارند. زمانی که فرد لبخند می زند، بیشتر به چشم می آیند. به جز نوزادان و افرادی که صورت آنها به دلیل بیماری فلج شده است، تقریباً همه افراد دارای خط لبخند می باشند. وب سایت رسمی کلینیک زیبایی لیستی از بهترین مرکز تزریق فیلر خط خنده در صادقیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس، برای شما فراهم کرده است.

بهترین مرکز تزریق فیلر خط خنده در صادقیه تهران

دکتر فرزانه علمشاهی

در مطب دکتر فرزانه علمشاهی تمامی دستگاههای لیزر و زیبایی و مواد مصرفی، معتبر و دارای استاندارد روز دنیا می باشند.

آدرس: تهران، فلکه دوم صادقیه، ابتدای بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان ولیعصر، پلاک 44، طبقه 4، واحد 17، شماره تماس: 09339204055

دکتر محمد اسماعیلی

مطب دکتر محمد اسماعیلی یکی از مدرن ترین و مجهز ترین مراکز زیبایی در غرب تهران است که با بیش از دو یک فعالیت درخشان توانسته است خود را در قلب زیبا جویان عزیز جای دهد.

آدرس: تهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، جنب بیمارستان ابن سینا، برج اداری مینا، طبقه 1، واحد 3 شماره تماس: 09022793500

بهترین دکتر تزریق فیلر خط خنده در صادقیه

خطوط لبخند که از دسته های متراکم بافت فیبری و ماهیچه ها ساخته شده اند، با افزایش سن بیشتر برجسته می شوند. با افتادگی و نازک‌ تر شدن پوست، بسیاری از مردم متوجه می‌ شوند که خط لبخند آن‌ ها بیشتر به چشم می‌ آیند. از طریق مشاهده نمونه‌ کارها در پروفایل هر یک پزشکان موجود در لیست فوق، شما می‌ توانید پیش از هر تصمیم گیری، به طور دقیق‌ تری با نحوه عملکرد و نتایج قابل انتظار پزشک آشنا شوید.

برای انجام دیگر خدمات زیبایی میتوانید به لیست بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه کنید و پزشکان معتبر را شناسایی نمایید.

بهترین مرکز تزریق فیلر خط خنده در صادقیه تهران

اخذ نوبت آنلاین از دکتر رفع خط خنده در صادقیه

شما میتوانید با کلیک بر روی نام هر یک پزشکان معتبر رفع خط خنده در صادقیه موجود در لیست فوق، به پروفایل اختصاصی آنان بروید و در بخش دریافت نوبت، وقت قبلی را بر اساس ساعت و روز مورد نظر خود اخذ نمایید.

بهترین مرکز تزریق فیلر خط خنده در صادقیه تهران

مشاوره آنلاین با مرکز تزریق فیلر خط خنده در صادقیه تهران

از دیگر قابلیت های سایت ما امکان دریافت مشاوره آنلاین می باشد، شما می توانید قبل از رزرو نوبت، تمامی سوالات خود را درباره هزینه، نوع درمان، دوران نقاهت و… به صورت مستقیم در واتساپ بپرسید.

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز تزریق فیلر خط خنده در صادقیه تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران