بهترین مرکز میکرونیدلینگ در دروس

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در دروس تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

برای انتخاب بهترین مرکز میکرونیدلینگ در دروس تهران، میتوانید با کمک لیست زیر که توسط وب سایت کلینیک زیبایی جمع آوری شده است، بهترین ها را بیابید.

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در دروس تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر لیلی شاه حسینیتهران، 50 متر پایین تر از مترو قلهک، ساختمان سبز پزشکان قلهک، شماره 149502122638911
02122638932

هزینه میکرونیدلینگ در دروس

برای انجام میکرونیدلینگ، همیشه سوال در رابطه با هزینه ها از سوالات مهمی است که توسط مراجعین پرسیده می شود. تعداد جلسات درمان، وسعت ناحیه دارای مشکل، دستمزد دکتر و ... در برآرود هزینه ها تاثیر دارد. به همین دلیل نمیتوان هزینه دقیقی برای انجام این امر اعلام کرد. برای مراجعه به پزشک از لیست فوق بهترین ها را انتخاب کنید و نوبت مشاوره بگیرید.

هزینه میکرونیدلینگ در دروس

نوبت دهی اینترنتی کلینیک میکرونیدلینگ در دروس

در صورتی که برای مراجعه به کلینیک میکرونیدلینگ نیاز به دریافت نوبت اینترنتی دارید، میتوانید از طریق وب سایت کلینیک زیبایی، با کلیک بر روی نام پزشک در لیست فوق، بر اساس ساعت و روزهای مورد نظر خود نوبت را رزرو کنید.

نوبت دهی اینترنتی کلینیک میکرونیدلینگ در دروس

دکتر پوست خوب برای میکرونیدلینگ در دروس

اگر در محدوده دروس تهران به دنبال پزشکان خوب میکرونیدلینگ هستید میتوانید برای شناسایی هرچه بهتر آنها از طریق لیست فوق به پروفایل دکتر انتخابی خود رفته و نمونه کارهای قبل و بعد از میکرونیدلینگ را مشاهده کنید. برای ترمیم جراحات و از بین بردن انواع اسکار خود نیز میتوانید به بهترین دکتر درمان اسکار در دروس مراجعه کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز میکرونیدلینگ در دروس تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه