بهترین مرکز فیشیال در امیر آباد تهران

فاطمه صابری
کلینیک های مرتبط
مشاهده همه

وب سایت رسمی کلینیک زیبایی لیستی از بهترین مرکز فیشیال در امیر آباد تهران به همراه آدرس و شماره تماس در اختیار شما قرار داده است. شما میتوانید با کمک لیست زیر به پروفایل اختصاصی این مراکز دست یابید و اطلاعات جامعی از خدمات و نمونه کارها و اطلاعات مفید دیگر دست یابید.

بهترین مرکز فیشیال در امیر آباد تهران

ردیفنامآدرستلفن
1
کلینیک زیبایی کیاساتهران، فاطمی، روبروی هتل لاله، خیابان بابا طاهر، پلاک 23، طبقه 402140882062
09101927741
02140882035

سایر مراکز فیشیال در امیر آباد

ردیف نام مرکز نشانی شماره تماس
1
سالن زیبایی پروین اشرفی
تهران، امیر آباد شمالی، خیابان پنجم، پلاک 38، طبقه چهارم، واحد 16
09336412401
2 مرکز تخصصی پوست و زیبایی شاپ تهران، امیر آباد 09036051981

بهترین کلینیک فیشیال در امیر آباد تهران کجاست؟

انتخاب بهترین فیشیال صورت با توجه به مشاهده نمونه کارهای سابق، به ما در تصمیم‌گیری بهتر کمک می‌کند. وب سایت کلینیک زیبایی امکانی فراهم آورده است که بتوانید با ورود به پروفایل هر یک از مراکز فیشیال و پاکسازی پوست معتبر در امیر آباد تهران نام برده شده در لیست فوق، در بخش گالری، نمونه کارهای واقعی مرکز را مشاهده کنید و همچنین نمونه کارهای این مراکز را با هم مقایسه کرده و بهترین کلینیک را از نظر خودتان انتخاب نمایید. برای انجام دیگر خدمات پوستی و جوانسازی میتوانید به بهترین کلینیک های زیبایی در امیر آباد تهران مراجعه نمایید.

بهترین کلینیک فیشیال در امیر آباد تهران کجاست؟

هزینه پاکسازی صورت در امیر آباد چقدر است؟

فیشیال انواع مختلفی دارد، برای مثال فیشیال پاکسازی عمقی صورت، فیشیال رفع جوش و پیشگیری از آکنه، فیشیال جوانسازی، فیشیال روشن کردن پوست، فیشیال نور درمانی LED و ... که هرکدام با توجه به نوع پوست شما تجویز می شود. برای هر یک از این نوع پاکسازی پوست، مواد با برندهای مختلف و دستگاه های خاصی استفاده می شود، پس هزینه های متفاوتی نیز دارد. بهتر است برای اطلاع دقیق از هزینه های پاکسازی پوست در امیر آباد، به لیست فوق مراجعه کرده و با برقراری تماس با این مراکز، از هزینه ها اطلاع یابید.

هزینه پاکسازی صورت در امیر آباد چقدر است؟

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین کلینیک فیشیال در محدوده امیر آباد تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران