بهترین جراح پلاستیک و زیبایی در اراک

بهترین جراح پلاستیک و زیبایی در اراک

فرشته مقامی

جراحی پلاستیک یک تخصص جراحی است که هم با بهبود ظاهر فرد و هم بازسازی نقایص بافت صورت و بدن به دلیل بیماری، تروما یا اختلالات هنگام تولد انجام می شود.در این لیست از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین جراح پلاستیک و زیبایی در اراک می پردازیم. در صورتی که به دنبال دکتر خوب برای عمل های پلاستیک و زیبایی در این شهر هستید به جدول زیر مراجعه کنید.

بهترین جراح پلاستیک و زیبایی در اراک

ردیف نام جراح نشانی شماره تماس
1 دکتر سیامک راکعی اصفهانی اراک، خیابان جهان پناه، ایستگاه پیاده روی، بالاتر از پل عابر پیاده، کوچه ارشاد (کوی علوی) کلینیک رز 09025031605
2 دکتر ناصر محمد خواه اراک، خیابان شهید بهشتی، نرسیده به میدان هفت تیر، جنب پاساژ ساسان، بن بست ساسان، شماره 604 0862242827
3 دکتر هاشم افتخاری اراک، خیابان شهید بهشتی - جنب پاساژجلالی - کوچه عمار - ساختمان 418 08632231616
4 دکتر سیدمحمد آقاجانپور اراک، خیابان شهید بهشتی(عباس آباد)، پشت پاساژ جلالی، کوچه عمار ، روبروی پارکینگ گلستان، ساختمان آریا (بالای داروخانه)، طبقه دوم . 08632216220
5 دکتر فرنود غرقابی اراک، عباس آباد، چهارراه هلال احمر، خیابان عضد، ساختمان کیانمهر، طبقه ۵، واحد ۱۷ 09361075897

بهترین دکتر جراح پلاستیک در اراک

مهم است که پزشکی را انتخاب کنید که دارای گواهینامه جراحی پلاستیک توسط هیئت جراحی پلاستیک باشد. جراحانی که در جدول بالا معرفی کرده ایم به عنوان بهترین پزشکان در زمینه عمل پلاستیک و زیبایی در اراک شناخته شده اند. این متخصصین با بهره مندی از علم زیبایی شناسی، مهارت و تجربه بالای خود در جراحی پلاستیک و زیبایی توانسته اند رضایت زیباجویان و بیماران گرامی را جلب کنند. در صورتی که به دنبال دکتر خوب برای عمل بوکال فت در اراک هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

بهترین جراح پلاستیک و زیبایی در اراک

در جراحی پلاستیک چه نوع مشکلاتی درمان می‌شوند؟

  • جراحی پیوند بینی/سپتوپلاستی: جراحی بینی خارجی و داخلی که در آن غضروف و استخوان بازسازی می‌شوند تا ظاهر و عملکرد بینی را بهبود بخشید.
  • جراحی پلک: جراحی پلک بالا یا پایین به منظور بهبود و ظاهر چشم‌ها.
  • ریتیدکتومی: جراحی پوست صورت و گردن به منظور کشیدن پوست و حذف چین و چروک اضافی.
  • برولیفت: جراحی به منظور بهبود چروک‌های پیشانی و ابروهای «پژمرده»
  • لیپوساکشن: جراحی برای برداشتن چربی مازاد زیر چانه یا گردن
  • ایمپلنت‌های چهره: جراحی برای برجسته‌ترسازی ساختارهای معینی از صورت (گونه، لب‌ها، چانه)
  • اتوپلاستی: جراحی برای بازشکل‌دهی غضروف گوش به نحوی که کمتر برآمده باشند.
  • روندهای سطح پوست: جراحی با استفاده از لیزر، پوست‌های شیمیایی، خوردگی پوست به منظور بهبود صاف بودن پوست.

نوبت دهی اینترنتی جراح پلاستیک در اراک

گرفتن نوبت به صورت آنلاین به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه نوبت خود را دریافت کنید. شما می توانید در جدول بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزور نمایید.

مشاوره غیرحضوری با متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در اراک

مشاوره به صورت آنلاین به شما کمک می کند تا بدون نیاز به حضور در مطب به صورت مستقیم با پزشک در ارتباط باشید. شما می توانید از طریق لیست بالا روی جدول کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل پزشک به صورت مستقیم با ایشان در ارتباط باشید.

نظر کاربران