بهترین جراح لیفت بازو در اهواز

بهترین جراح لیفت بازو در اهواز

فرشته مقامی

لیفت بازو یک جراحی انتخابی است که می تواند کیفیت زندگی بیماران مبتلا به افتادگی پوست بازو را تا حد زیادی بهبود بخشد.ما در وب سایت کلینیک زیبایی در لیست زیر به معرفی بهترین جراح لیفت بازو در اهواز می پردازیم.

بهترین جراح لیفت بازو در اهواز

نام نشانی شماره تماس
دکتر پروین محمدی اهواز، کیانپارس، خیابان 3 غربی، مجتمع سینوهه، طبقه 4 09033142884
دکتر جواد پی‌سپار اهواز، کیانپارس، خیابان دوم شرقی، برج تشریفات، طبقه 11، واحد 1 06133915507
دکتر همایون زهتاب اهواز، کیانپارس، نبش 6 شرقی 06133922893
دکتر خورشیدی فر اهواز، کیانپارس، خیابان 5 شرقی، ساختمان ایرانمهر، پلاک 57، طبقه ششم 06133921708

هزینه جراحی لیفت بازو در اهواز

هزینه جراحی لیفت بارو از 10 تا 18 میلیون متغییر است. این جراحی پوست و چربی اضافی برداشته می شود تا ظاهری شاداب تر و متعادل تر داشته باشد. دستمزد پزشک برای جراحی لیفت بازو در اهواز بر اساس تجربه جراح او، نوع روش مورد استفاده و موقعیت جغرافیایی مطب متفاوت خواهد بود. لطفاً برای تعیین هزینه نهایی خود با مطب جراح پلاستیک خود مشورت کنید.

بهترین جراح لیفت بازو در اهواز

نوبت دهی اینترنتی بهترین دکترهای لیفت بازو با نخ در اهواز

گرفتن نوبت به صورت آنلاین یکی از پرکاربردترین خدمات اینترنتی است که کاربران مکررا از آن استفاده می کنند. چرا که بدون اتلاف وقت سریعا نوبت خود را دریافت می کنند. شما کاربران گرامی کافیست در جدول بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین در پروفایل پزشک ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

مشاوره آنلاین با دکتر رفع شلی بازو در اهواز

بهترین جراح لیفت بازو در اهواز

داشتن مشاوره به صورت غیرحضوری به شما کمک می کند تا بدون معطلی در مطب پزشک به صورت مستقیم با ایشان در ارتباط باشید. شما می توانید از لیست بالا روی نام جراح مورد نظر کلیک کرده و بعد از ورود به پروفایل ایشان از سمت چت آنلاین به صورت مستقیم با وی در ارتباط باشید.

در صورتی که به دنبال جراح ماموپلاستی در اهواز هستید، می توانید به لینک درج شده مراجعه نمایید.

کلام آخر

در این لیست سعی کرده ایم شما را با بهترین دکتر لیفت بازو در اهواز آشنا کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران