بهترین جراح ابدومینوپلاستی در اراک

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در اراک

فرشته مقامی

ابدومینوپلاستی روشی برای برداشتن پوست و چربی اضافی شکم است و همچنین ماهیچه های شما را سفت می کند. می توانید این جراحی را پس از بچه دار شدن یا کاهش وزن انتخاب کنید. اگر به دنبال عمل ابدومینوپلاستی در اراک هستید، در این لیست از وبسایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین جراح ابدومینوپلاستی در اراک می پردازیم. با ما همراه شوید.

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در اراک

ردیف نام جراح نشانی شماره تماس
1 دکتر سیامک راکعی اصفهانی اراک، خیابان جهان پناه، ایستگاه پیاده روی، بالاتر از پل عابر پیاده، کوچه ارشاد (کوی علوی) کلینیک رز 09025031605
2 دکتر ناصر محمد خواه اراک، خیابان شهید بهشتی، نرسیده به میدان هفت تیر، جنب پاساژ ساسان، بن بست ساسان، شماره 604 0862242827
3 دکتر هاشم افتخاری اراک، خیابان شهید بهشتی - جنب پاساژجلالی - کوچه عمار - ساختمان 418 08632231616
4 دکتر سیدمحمد آقاجانپور اراک، خیابان شهید بهشتی(عباس آباد)، پشت پاساژ جلالی، کوچه عمار ، روبروی پارکینگ گلستان، ساختمان آریا (بالای داروخانه)، طبقه دوم . 08632216220
5 دکتر فرنود غرقابی اراک، عباس آباد، چهارراه هلال احمر، خیابان عضد، ساختمان کیانمهر، طبقه ۵، واحد ۱۷ 09361075897

دکتر خوب برای عمل ابدومینوپلاستی در اراک

تمام پزشکانی که در لیست بالا معرفی کرده ایم به عنوان بهترین جراح ابدومینوپلاستی در اراک فعالیت می کنند. این پزشکان با رعایت تکنیک های به روز در جراحی، بررسی آناتومی بدن بیمار و رعایت اصول بهداشتی بهترین نتیجه بعد از عمل را برای ما بیماران و زیباجویان عزیز به همراه می آورند. فراموش نکنید که انتخاب جراح متخصص و ماهر در این زمینه به شما در نتیجه عمل کمک بسزایی خواهد کرد.

در صورتی که به دنبال جراح لیپوماتیک در اراک هستید، ما اطلاعات بهترین جراحان در این زمینه را در لینک درج شده در اختیار شما قرار داده ایم.

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در اراک

اگر قصد مراجعه به بهترین جراح پیکرتراشی در اراک را دارید، بر روی لینک درج شده کلیک نمایید.

نوبت دهی اینترنتی جراح ابدومینوپلاستی در اراک

گرفتن نوبت به صورت آنلاین یکی از قابلیت های سایت کلینیک زیبایی است که این روزها یکی از پرکاربردترین خدمات ما می باشد. بدون اتلاف وقت و درگیری در ترافیک های سنگین نوبت مراجعه خود را دریافت کنید. شما می توانید در لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین در پروفایل جراح ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

هزینه جراحی ابدومینوپلاستی در اراک چقدر است؟

دستمزد جراح برای جراحی شکم بر اساس تجربه، نوع روش مورد استفاده و موقعیت جغرافیایی مطب خواهد بود. لطفاً برای تعیین هزینه نهایی خود با مطب جراح پلاستیک خود مشورت کنید.

اکثر طرح های بیمه درمانی، جراحی زیبایی شکم یا عوارض آن را پوشش نمی دهند، اما بسیاری از جراحان پلاستیک برنامه های تامین مالی بیمار را ارائه می دهند، بنابراین حتما بپرسید.

مشاوره آنلاین با بهترین جراح ابدومینوپلاستی در اراک

مشاوره گرفتن به ضورت غیرحضوری به شما کمک می کند تا بدون نیاز به رفتن به مطب پزشک و معطل شدن در آنجا به صورت مستقیم با پزشک در ارتباط باشید. کافیست در لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل پزشک به صورت مستقیم با ایشان در ارتباط باشید.

کلام آخر

از این که تا پایاین این لیست ما را همراهی کردید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران