بهترین متخصص زنان و زایمان در بهجت آباد تهران

بهترین متخصص زنان و زایمان در بهجت آباد تهران

فرشته مقامی

متخصص زنان بر عملکرد ها و بیماری های خاص دختران و زنان تمرکز می کند، به ویژه بیماری هایی که مربوط به سیستم تولید مثل، سینه ها یا ناحیه لگن هستند. وب سایت کلینیک زیبایی در لیست زیر به معرفی بهترین متخصص زنان و زایمان در بهجت آباد تهران می پردازد. با ما همراه شوید.

بهترین متخصص زنان و زایمان در بهجت آباد تهران

لیست زیر شامل تعدادی از بهترین پزشکان زنان زایمان در بهجت آباد تهران می باشد:

نام آدرس شماره تماس
دکتر وحید یزدی تهران، تقاطع حافظ و کریمخان، ضلع غربی پارک بهجت آباد، ساختمان 41 02188897985
دکتر رسول پیروزمند تهران، خیابان کریمخان، ضلع غربی پارک بهجت آباد، اول خیابان شهید گلابی، ساختمان 41، پلاک 2، طبقه 3، واحد 10 02188800932
دکتر عبدالرسول اکبریان تهران، خیابان کریم خان زند، بهجت آباد، خیابان آبان، جنوبی ضلع شمالی بیمارستان 15 خرداد، خیابان لباف، ساختمان پزشکان 21، طبقه سوم 02188893302

دریافت نوبت اینترنتی دکتر زنان و زایمان در بهجت آباد

یکی از ویژگی های سایت کلینیک زیبایی که برای عزیزان طراحی شده است، دریافت نوبت به صورت اینترنتی می باشد. جهت کسب نوبت آنلاین کافی است بر روی نام پزشکان معرفی شده به صورت vip در جدول بالا، کلیک کنید. سپس صفحه پروفایل پزشک مورد نظر را مشاهده می کنید و می توانید بر اساس زمان های حضور پزشک، نوبت خود را ثبت نمایید. در هنگام ثبت نوبت شما باید اطلاعات تکمیلی از جمله شماره تماس، سن، جنسیت و … را در فرم درخواستی تکمیل نمایید.

اگر قصد انجام جراحی زیبایی واژن را دارید میتوانید به لینک بهترین جراح زیبایی زنان در تهران مراجعه نمایید و با جراحان برتر آشنا شوید.

بهترین متخصص زنان و زایمان در بهجت آباد تهران

هزینه ویزیت دکتر زنان بهجت آباد

هزینه ویزیت دکتر زنان در صورتی که بیمه تکمیلی و یا برگه ارجا از پزشک خانواده را نداشته باشید، بین 200.000 تومان تا 260.000 تومان می باشد.

مشاوره آنلاین به بهترین دکتر زنان زایمان بهجت آباد

بهترین متخصص زنان و زایمان در بهجت آباد تهران

شما کاربران عزیز می توانید به کمک سایت کلینیک زیبایی با بهترین دکتر زنان مشاوره آنلاین داشته باشید. برای مشاوره و صحبت به صورت آنلاین کافیست ابتدا وارد پروفایل پزشک مورد نظرتان شوید و سپس بر روی آیکون چت آنلاین کلیک نمایید. به کمک مشاوره آنلاین می توانید سوالات و ابهامات خود را در مورد انواع بیماری های زنان و راه های درمان آن از پزشک بپرسید.

هر گونه کپی برداری از لیست بالا بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از همراهی شما

نظر کاربران