بهترین دکتر تغذیه و لاغری در ونک تهران

بهترین دکتر تغذیه و لاغری در ونک تهران

فرشته مقامی
تغذیه و رژیم درمانی به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل حفظ سلامتی و بهبود روند بیماری‌ها در نظر گرفته می‌شود. رژیم درمانی به معنای تغییر در الگوی غذایی و مصرف مواد غذایی به منظور بهبود و مدیریت وضعیت سلامت است. برای رسیدن به لاغری و تناسب اندام، میتوانید با مراجعه به بهترین دکتر تغذیه و لاغری در ونک تهران، به نتیجه دلخواه خود برسید. وب سایت کلینیک زیبایی در جهت سهولت کاربران در امر انتخاب بهترین پزشک لیستی جامع از اسامی آنان به همراه اطلاعات تماس در اختیار شما قرار داده است.

بهترین دکتر تغذیه و لاغری در ونک تهران

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 گیسو شریفی تهران، بالاتر از میدان ونک، خیابان نگار ، ساختمان پزشکان نگار ، طبقه اول ، واحد 3 02188199121
2 دکتر فرگل نصیری فر تهران، میدان ونک، ابتدای خیابان ملاصدرا، جنب ترمینال تاکسیرانی، ساختمان پزشکان ملاصدرا، پلاک 3، طبقه دوم ، واحد 11 02188882921
 3 ناهید دوغایی  تهران، ضلع شمال شرقی میدان ونک، خیابان صانعی، پلاک 48، واحد 3 02188884808
 4 شراره حمیدی فرد  تهران، میدان ونک، خیابان خدامی، بن بست شهرزاد، پلاک 2 02188615141
 5 زهرا عبادی تهران، ولیعصر، میدان ونک، خیابان والی نژاد، کوچه تلاش، پلاک 3، واحد 7 09372434955

دریافت نوبت آنلاین از دکتر تغذیه و لاغری در ونک

سایت کلینیک زیبایی امکانی فراهم کرده است که بتوانید به آسانی در هرجایی که هستید نوبت خود را به صورت اینترنتی دریافت نمایید. برای اخذ نوبت آنلاین از طریق وب سایت کلینیک زیبایی، می‌توانید از لیست فوق کمک گرفته و با کلیک بر روی نام هر یک از پزشکان معتبر تغذیه و لاغری در ونک، به صفحه اختصاصی آنان وارد شده و در بهش دریافت نوبت، نوبت خود را بر اساس ساعت و روز مورد نظر مورد اخذ نمایید.
بهترین دکتر تغذیه و لاغری در ونک تهران

بهترین پزشک تغذیه و رژیم درمانی در ونک

تغذیه و رژیم درمانی به معنای انتخاب مواد غذایی و روش‌های مصرف آن‌ها است که برای بهبود و حفظ سلامتی بدن انجام می‌شود. تغذیه سالم و مناسب به‌طور کلی از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات سلامتی موثر باشد. شما میتوانید برای یافتن بهترین پزشک تغذیه و رژیم درمانی در ونک تهران به مشاهده نمونه کارهای پزشکان مختلف و نظر مراجعین سابق بپردازید. برای این کار به پروفایل پزشکان معتبر نام برده شده در لیست فوق مراجعه کنید و در بخش گالری و یا نظرات کابران، با اطمینان بیشتر پزشک را انتخاب نمایید.
همچنین می توانید برای مشاهده بهترین دکتر لیپوماتیک در ونک تهران به لینک درج شده مراجعه نمایید.
بهترین دکتر تغذیه و لاغری در ونک تهران

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر تغذیه و لاغری در ونک تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران