بهترین دکتر تغذیه و لاغری در فرحزاد تهران

بهترین دکتر تغذیه و لاغری در فرحزاد تهران

فرشته مقامی
اگر بیش از حد وزن دارید، مهم است که وزن کم کنید. اگر چاق هستید این موضوع مهم تر است. وزن بیش از حد احتمال ابتلا به بسیاری از مشکلات سلامتی را افزایش می دهد. وب سایت کلینیک زیبایی در جهت سهولت کاربران در امر انتخاب بهترین پزشک متخصص تغذیه لیستی جامع از اسامی دکتر تغذیه و لاغری در فرحزاد تهران به همراه اطلاعات تماس در اختیار شما قرار داده است.

بهترین دکتر تغذیه و لاغری در فرحزاد تهران

نام آدرس شماره تماس
دکتر فریده طاهباز تهران، بلوار فرحزادی، ارغوان غربی، شماره 46، دانشکده علوم تغذیه 02122360656
دکتر سوده رازقی جهرمی تهران، شهرک قدس( غرب )، بلوار شهید فرحزادی، خیابان شهید حافظی( ارغوان غربی )، خیابان باران، کلینیک تخصصی تغذیه و رژیم درمانی 02122376420
دکتر مریم میرفتاحی تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان شهید دادمان، بلوار درختی شمالی، پلاک 100، کلینیک تابان 02122377251
شهزاد محمدیان تهران، شهرک غرب، فرحزادی، تقاطع دریا، خیابان نورانی یا پارک، پلاک19، طبقه 3 02122366770
ندا رضوان تهران، شهرک قدس (غرب)، بلوار فرحزادی، تقاطع شهید دادمان، بیمارستان آتیه 02188086400
مریم مرزبان راد تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان شهید نورانی، پلاک 26، ساختمان اکسیر، طبقه 2 02188361343
مریم نصیری جوجاده تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، ابتدای خیابان حافظی، روبروی اریکه ی ایرانیان، پلاک 6، واحد 2 09212574639

اخذ نوبت اینترنتی بهترین دکترهای تغذیه درفرحزاد تهران

سایت کلینیک زیبایی امکانی فراهم کرده است که بتوانید به آسانی در هرجایی که هستید نوبت خود را به صورت اینترنتی از دکتر تغذیه آنلاین دریافت نمایید. برای اخذ نوبت آنلاین از طریق وب سایت کلینیک زیبایی، می‌توانید از لیست فوق کمک گرفته و با کلیک بر روی نام هر یک از پزشکان معتبر تغذیه و لاغری در فرحزاد و دکتر تغذیه برای چاقی، به صفحه اختصاصی آنان وارد شده و در بهش دریافت نوبت، نوبت خود را بر اساس ساعت و روز مورد نظر مورد اخذ نمایید.
بهترین دکتر تغذیه و لاغری در فرحزاد تهران

بهترین دکتر متخصص در خیابان فرحزاد

متخصص تغذیه می تواند به افرادی که دارای مشکلات سلامتی هستند کمک کند. این شامل افراد مبتلا به اختلالات خوردن، افرادی که جراحی چاقی انجام داده اند و افراد مبتلا به سرطان یا دیابت می شود.
شما میتوانید برای یافتن دکتر تغذیه در فرحزاد تهران به مشاهده نظرات مراجعین سابق بپردازید. برای این کار کافی است به پروفایل پزشکان مورد نظر خود در لیست فوق مراجعه نمایید و در بخش گالری و یا نظرات کابران، با اطمینان بیشتر پزشک را انتخاب نمایید.
بهترین دکتر تغذیه و لاغری در فرحزاد تهران

مشاوره آنلاین با مشاور تغذیه و رژیم درمانی در فرحزاد

در دنیای امروز به دلیل مشغله زیاد انسان های شاید امکان مراجعه حضوری مراجعه به مطب پزشک را نداشته باشند بنابراین ما در وب سایت کلینیک زیبایی امکان مشاوره با پزشک متخصص را برای شما کاربران گرامی در نظر گرفته ایم.

کافیست در جدول بالا روی نام دکتر یا کلینیک مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل پزشک به صورت مستقیم با پزشک مورد نظر در ارتباط باشید.

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر تغذیه و لاغری در فرحزاد تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران