بهترین دکتر تغذیه و لاغری در نارمک تهران

بهترین دکتر تغذیه و لاغری در نارمک تهران

فرشته مقامی
تغذیه درمانی یک فرآیند مبتنی بر شواهد است که هدف آن درمان یا مدیریت یک بیماری از طریق تغذیه است. اجزای آن جامع است و شامل ارزیابی وضعیت تغذیه و ارائه تشخیص تغذیه، اصلاح رژیم غذایی، مشاوره توسط متخصص تغذیه و رژیم درمانی می باشد. وب سایت کلینیک زیبایی در جهت سهولت کاربران در امر انتخاب بهترین پزشک لیستی جامع از دکتر تغذیه و لاغری در نارمک تهران آنان به همراه اطلاعات تماس در اختیار شما قرار داده است.

بهترین دکتر تغذیه و لاغری در نارمک تهران

نام آدرس شماره تماس
وحید خانی تهران، نارمک، بزرگراه رسالت، بین سرسبز و مدائن، جنب داروخانه فارمد، پلاک 606، طبقه اول 02191300207
مجید حسن قمی تهران، چهار راه تلفنخانه،46 متری غربی، نبش برادران صادقی، پلاک 2، ساختمان مهرگان، طبقه 2، واحد 8 02177975621
مرضیه درزی تهران، 46 متری غربی نارمک، روبرو بیمارستان انصاری، پلاک 384، طبقه 4، واحد 20 02177956264
نوشین نصیری تهران، نارمک، میدان هلال احمر، خیابان جانبازان غربی، پلاک 220 02174286
غلامرضا اسرار تهران، ضلع جنوبی میدان رسالت، خیابان سمنگان، پلاک 503، طبقه 3، واحد 8 02177211994

نوبت‌دهی اینترنتی مطب های تغذیه و رژیم درمانی در نارمک تهران

سایت کلینیک زیبایی امکانی فراهم کرده است که بتوانید به آسانی در هرجایی که هستید نوبت خود را به صورت اینترنتی دریافت نمایید. برای اخذ نوبت آنلاین از طریق وب سایت کلینیک زیبایی، می‌توانید از لیست فوق کمک گرفته و با کلیک بر روی نام هر یک از پزشکان معتبر تغذیه و لاغری در نارمک، به صفحه اختصاصی آنان وارد شده و در بهش دریافت نوبت، نوبت خود را بر اساس ساعت و روز مورد نظر مورد اخذ نمایید.
بهترین دکتر تغذیه و لاغری در نارمک تهران

بهترین دکتر متخصص تغذیه در نارمک تهران

دکتر تغذیه یک متخصص مراقبت های بهداشتی است که در زمینه تغذیه تخصص دارد. متخصص تغذیه با بیماران کار می کنند تا برنامه های غذایی متناسب با نیازها و اهداف فردی آنها را ایجاد کنند. شما میتوانید برای یافتن مطب بهترین پزشک تغذیه و رژیم درمانی در نارمک تهران به مشاهده نظرات مراجعین سابق بپردازید. برای این کار کافی است به پروفایل پزشکان مورد نظر خود در لیست فوق مراجعه نمایید و در بخش گالری و یا نظرات کابران، با اطمینان بیشتر پزشک را انتخاب نمایید.
بهترین دکتر تغذیه و لاغری در نارمک تهران

مشاوره آنلاین متخصص تغذیه خوب در نارمک

در دنیای امروز به دلیل مشغله زیاد انسان های شاید امکان مراجعه حضوری مراجعه به مطب پزشک را نداشته باشند بنابراین ما در وب سایت کلینیک زیبایی امکان مشاوره با پزشک متخصص را برای شما کاربران گرامی در نظر گرفته ایم.کافیست در جدول بالا روی نام دکتر یا کلینیک مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل پزشک به صورت مستقیم با پزشک مورد نظر در ارتباط باشید.

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر تغذیه و لاغری در نارمک تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران