بهترین دکتر تغذیه و لاغری در ظفر تهران

بهترین دکتر تغذیه و لاغری در ظفر تهران

فرشته مقامی
متخصص تغذیه عنوان گسترده ای برای مشاوره حرفه ای به مشتریان در مورد تغذیه و اثرات آن بر آنها است. دکتر تغذیه خوب به مراجعین کمک می کنند تا رژیم غذایی خود را تغییر دهند تا سبک زندگی و عادات غذایی سالم تر را ترویج کنند. وب سایت کلینیک زیبایی در جهت سهولت کاربران در امر انتخاب بهترین پزشک لیستی جامع از اسامی دکتر تغذیه و لاغری در ظفر تهران به همراه اطلاعات تماس در اختیار شما قرار داده است.

بهترین دکتر تغذیه و لاغری در ظفر تهران

نام آدرس شماره تماس
زهرا فاضلی تهران، خیابان شریعتی، روبروی خیابان ظفر، کوچه امانی، پلاک 2، واحد 6 02122896482
مریم متوسلی تهران، شریعتی، نرسیده به ظفر، کوچه دفتری شرقی، پلاک 8، طبقه 5 09396809701
نسیم کیانی تهران، خیابان شریعتی، بین ظفر و میرداماد، کوچه شواری، ساختمان پزشکان سینا (پلاک29)، طبقه 5، واحد 25 02122870503
مریم عمادی تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از ظفر، جنب پارکینگ طبقاتی ظفر، کوچه صادقیان، پلاک 1، واحد 1 02122896841

نوبت‌دهی اینترنتی بهترین دکترهای تغذیه در ظفر تهران

سایت کلینیک زیبایی امکانی فراهم کرده است که بتوانید به آسانی در هرجایی که هستید نوبت خود را به صورت اینترنتی دریافت نمایید. برای اخذ نوبت آنلاین از طریق وب سایت کلینیک زیبایی، می‌توانید از لیست فوق کمک گرفته و با کلیک بر روی نام هر یک از پزشکان معتبر تغذیه و لاغری در ظفر، به صفحه اختصاصی آنان وارد شده و در بهش دریافت نوبت، نوبت خود را بر اساس ساعت و روز مورد نظر مورد اخذ نمایید.
بهترین دکتر تغذیه و لاغری در ظفر تهران

بهترین دکتر تغذیه در محله ظفر تهران

بهترین متخصصان تغذیه روش های جدید، واقع بینانه و پایدار را برای خوردن و درک غذا به مردم آموزش می دهند. آنها رژیم های غذایی سخت، سم زدایی یا راه حل های سریع را توصیه نمی کنند. شما میتوانید برای یافتن مطب بهترین پزشک تغذیه و رژیم درمانی در ظفر تهران به مشاهده نظرات مراجعین سابق بپردازید. برای این کار کافی است به پروفایل پزشکان مورد نظر خود در لیست فوق مراجعه نمایید و در بخش گالری و یا نظرات کابران، با اطمینان بیشتر پزشک را انتخاب نمایید.
بهترین دکتر تغذیه و لاغری در ظفر تهران

مشاوره آنلاین بهترین دکتر تغذیه برای لاغری در ظفر تهران

در دنیای امروز به دلیل مشغله زیاد انسان های شاید امکان مراجعه حضوری مراجعه به مطب پزشک را نداشته باشند بنابراین ما در وب سایت کلینیک زیبایی امکان مشاوره با پزشک متخصص را برای شما کاربران گرامی در نظر گرفته ایم.کافیست در جدول بالا روی نام دکتر یا کلینیک مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل پزشک به صورت مستقیم با پزشک مورد نظر در ارتباط باشید.

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر تغذیه و لاغری در ظفر تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران