بهترین جراح ابدومینوپلاستی در نیاوران

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در نیاوران به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

در این مطلب از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی بهترین جراح ابدومینوپلاستی در نیاوران تهران به همراه آدرس و شماره تماس را در جدول زیر قرار داده ایم تا بدون اتلاف وقت بهترین دکتر متخصص در این زمینه را پیدا کنید. با ما همراه شوید...

منطقه نیاوران تهران یکی از مناطق شلوغ و پر رفت و آمد است که مطب جراحان متخصص ابدومینوپلاستی زیادی را در خود جای داده است. اگر برای عمل ابدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم به دنبال دکتر متخصص در این منطقه از تهران هستید، در جدول زیر آدرس و شماره تماس آنها را جمع آوری کرده ایم.

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در نیاوران

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 کلینیک جراحی پارسی تهران، خیابان نیاوران،
چهارراه مژده، ساختمان سروستان،
طبقه دوم، واحد یک (کلینیک پارسی)
09120178372
2 دکتر مرجان کفایی تهران، چهارراه كوه نور، ابتداي كامرانيه شمالي، سمت چپ به سمت ورودي لواساني (فرمانيه) 02144402183

هزینه عمل ابدومینوپلاستی در نیاوران تهران چقدر است؟

قیمت جراحی ابدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم با توجه به امکانات بیمارستان یا کلینیک جراحی، دستمزد جراح، هزینه داروهای مراقبتی بعد از عمل، وسعت و میزان چربی اضافی و ... افزایش و یا کاهش پیدا می کند. از این رو به شما توصیه می کنیم جهت اطلاع از هزینه این جراحی به مطب پزشک مراجعه کرده و در جلسات مشاوره هزینه را به طور دقیق برآورد کنید.

هزینه عمل ابدومینوپلاستی در نیاوران تهران چقدر است؟

اگر در این منطقه جراح خوب برای این عمل پیدا نکرده اید، جراح باتجربه عمل ابدومینوپلاستی در تهران را در لینک درج شده معرفی کرده ایم.

بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در نیاوران را چگونه پیدا کنیم؟

از آنجایی که در این منطقه از تهران پزشکان زیادی مشغول به فعالیت هستند، دانستن ویژگی های یک جراح ابدومینوپلاستی خوب می تواند به شما در انتخاب وی کمک کند. این ویژگی ها عبارت اند از:

بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در نیاوران را چگونه پیدا کنیم؟

  • یکی از مهم ترین ویژگی های یک جراح خوبدر این زمینه، ارائه مشاوره به بیمار قبل از جراحی است
  • به هر دلیل بیمار کاندید مناسبی برای جراحی ابدومینوپلاستی نباشد پزشک باید صراحتا و با ذکر دلیل و منطق این موضوع را با وی در میان بگذارد.
  • بهترین جراح متخصص در این زمینه باید در انجام این جراحی زیبایی از مهارت کافی برخوردار باشد که این مهارت تنها از طریق تجربه و دانش و آگاهی بالا به دست می آید.
  • جراح بایستی نکات و مراقبت هایی که بیمار قبل و بعد از عمل رعایت کند را با وی در میان بگذارد، لازم است که بدانید رعایت این موارد تاثیر زیادی در نتیجه نهایی جراحی دارد.

چگونه از متخصص ابدومینوپلاستی در نیاوران تهران نوبت بگیریم؟

برای گرفتن نوبت از دکتر متخصص در این زمینه در نطقه نیاوران تهران به صورت غیر حضوری، بهتر است با شماره مطب آنها تماس گرفته؛ از منشی وی نوبت مشاوره خود را دریافت کنید. این کار در این دوران خطرناک ویروس کرونا و همه گیر شدن آن هم از اتاف وقت شما جلوگیری کرده و هم سلامت شما را تضمین می کند.

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با لیست جراح ابدومینوپلاستی در محدوده نیاوران دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران