بهترین مرکز رنگ مو در بلوار کشاورز

بهترین مرکز رنگ مو در بلوار کشاورز تهران

فاطمه صابری

اگر نیاز به رنگ مو را برای زیباتر شدن خود احساس می کنید، میتوانید با مراجعه به بهترین مرکز رنگ مو در بلوار کشاورز تهران، در کنار افرادی متخصص این تجربه را کسب کنید. وب سایت کلینیک زیبایی با هدف سهولت شما در یافتن بهترین مرکز رنگ مو در این محدوده لیستی جامع از اطلاعات مراکز برتر را تهیه کرده است.

بهترین مرکز رنگ مو در بلوار کشاورز تهران

ردیفنامآدرستلفن
1سالن زیبایی فریباتهران، بلوار کشاورز، تقاطع جمالزاده، نبش جمالزاده شمالی، پلاک 414، طبقه همکف02166426232
2سالن زیبایی نارونتهران، جمالزاده شمالی، نرسیده به بلوارکشاورز، پلاک 294، طبقه 102166920222
02166932581
3سالن زیبایی ژیلا بیوتیتهران، پایینتر از بلوار کشاورز، جنب ایستگاه اتوبوس، مجتمع اداری سامان09903967330

هزینه رنگ و لایت مو در محدوده بلوار کشاورز

برای اطلاع از هزینه های مربوط به رنگ مو، لازم است که به بهترین مرکز رنگ و لایت مو در لیست فوق تماس حاصل فرمایید و از هزینه ها اطلاع یابید. رنگ موی فعلی شما، رنگ موی انتخابی، شهرت رنگ کار، انتخاب مارک مواد مصرفی و موقعیت مکانی سالن در تعیین این هزینه ها دخیل است. میتوانید با مراجعه به لیست فوق و تماس با مراکز از هزینه ها اطلاع یابید. برای استفاده از دیگر خدمات زیبایی میتوانید به بهترین سالن زیبایی در بلوار کشاورز مراجعه کنید.

هزینه رنگ و لایت مو در محدوده بلوار کشاورز

نوبت دهی آنلاین سالن رنگ مو در بلوار کشاورز

با اخذ نوبت آنلاین، شما دسترسی 24 ساعته از سامانه نوبت دهی دارید. کافیست با انتخاب سالن رنگ مو وی آی پی مورد نظر خود از لیست فوق، و کلیک بر روی نام آن به پروفایل هدایت شده و نوبت خود را بر اساس ساعت و روزی که مد نظر شما است نوبت خود را رزرو کنید.

نوبت دهی آنلاین سالن رنگ مو در بلوار کشاورز

از این که تا پایان مطلب با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز رنگ مو در بلوار کشاورز تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه