بهترین جراح لیپوماتیک در بلوار زند شیراز

فاطمه صابری
جراح لیپوماتیک در بلوار زند
مشاهده همه

وب سایت رسمی کلینیک زیبایی لیستی از بهترین پزشکان جراح لیپوماتیک در بلوار زند شیراز به همراه آدرس و شماره تماس در اختیار شما قرار داده است. اگر به دنبال بهترین جراح لیپوماتیک در بلوار زند شیراز هستید ما در جدول زیر آدرس و شماره تماس برترین جراحان متخصص در این زمینه را قرار داده ایم.

بهترین جراح لیپوماتیک در بلوار زند شیراز

شما میتوانید با کمک لیست زیر با بهترین جراح لیپوماتیک در شیراز آشنا شوید و با وارد شدن به پروفایل اختصاصی هر یک از این پزشکان از خدمات، نمونه کار، اطلاعات تماس و آدرس ایشان مطلع شوید.

ردیفنامآدرستلفن
1
دکتر فرزانه بستانیانشیراز، خیابان ملاصدرا، کوچه 4، ساختمان پزشکان پاستور، طبقه 407136473528

سایر پزشکان لیپوماتیک در خیابان زند شیراز

معرفی 10 تا از بهترین دکتر لیپوماتیک در شیراز محله بلوار زند شیراز در لیست زیر توسط سایت کلینیک زیبایی جمع آوری شده است.

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر غلامرضا معینشیراز، خیابان کریم خان زند، روبروی هتل پارس، ساختمان شایان، طبقه سوم07132319224
2دکتر سعید مرزبانشیراز، خیابان زند، طبقه فوقانی بانک کارآفرین، ساختمان آریا9179501105
3دکتر محمدرضا دهقانیشیراز، خیابان اردیبهشت، حدفاصل فلسطین و بیست متری، نبش بن بست 4 اردیبهشت، ساختمان بهشت، طبقه 6، واحد 907136280563
4دکتر محمد تقی ایمانیشیراز، خیابان کریم خان زند، نزدیک به هتل پارس، ساختمان پارسیان، طبقه سوم07132332046

هزینه عمل لیپوماتیک در بلوار زند شیراز چقدر است؟

جراحی لیپوماتیک هزینه تعیین شده و ثابتی ندارد. این عمل فاکتورهای گوناگونی داشته که هزینه های متفاوتی را ایجاد می کند. عوامل تعیین کننده برای محاسبه هزینه این عمل به موارد زیر بستگی دارد:

  • دستمزد جراح
  • مهارت و تخصص پزشک
  • مراقبت های بعد از عمل و تجهیزات مورد نیاز
  • محل مورد نظر برای انجام این عمل
  • مدرک تحصیلی
  • نوع دستگاهی که با آن عمل لیپوماتیک را انجام می دهند

برای محاسبه دقیق هزینه این عمل به لیست بالا مراجعه کرده و با پزشک معتمد خود تماس حاصل فرمایید.

هزینه عمل لیپوماتیک در بلوار زند شیراز چقدر است؟

بهرین جراح لیپوماتیک در شیراز

بهترین دکتر لیپوماتیک در زند شیراز چه ویژگی هایی دارد؟

برای پیدا کردن جراح لیپوماتیک خوب باید به یک سری ویژگی ها دقت کنید. از جمله مهم ترین آنها عبارت است از:

  • دکتر جراحی لیپوماتیک باید در کار خود تخصص و مهارت لازم را داشته باشد.
  • نمونه کار جراحی لیپوماتیک دیگر بیماران را در قالب عکس یا ویدئو به عنوان رزومه کاری خود در اختیار مراجعه کنندگان قرار دهد.
  • تمام نکات و مراقبت های قبل و بعد از عمل را به بیمار ارائه دهد.
  • به سوالات بیمار پاسخ داده و از او بخواهد در صورتی که بیماری خاصی دارد و یا هر گونه دارویی مصرف می کند وی را مطلع سازد.

چگونه از جراح لیپوماتیک در خیابان زند شیراز نوبت بگیریم؟

برای نوبت گرفتن از این پزشکان بهتر است با شماره های مندرج در جدول فوق تماس بگیرید. چرا که با شیوع موج های جدید کرونا نوبت گیری از پزشکان جراح به صورت آنلاین و تلفنی بهتر و راحت تر است.

مشاوره آنلاین با دکتر لیپوماتیک در بلوار زند شیراز

برای دریافت مشاوره آنلاین با پزشکان کلینیک‌ های لیپوماتیک در بلوار زند شیراز، کافی است به پروفایل آن‌ ها مراجعه کرده و گزینه‌ ی مشاوره آنلاین را انتخاب کنید. این روش امکان پرسیدن سوالات شما را بدون نیاز به مراجعه حضوری و صرف وقت اضافی فراهم می‌ آورد. استفاده از مشاوره آنلاین به شما اجازه می‌ دهد تا با بهره‌ گیری از دانش و تجربه‌ ی پزشکان متخصص، تصمیمات مطلع و دقیقی در خصوص انجام لیپوماتیک بگیرید.

چه کسانی کاندید مناسبی برای لیپوماتیک هستند؟

لیپوماتیک یک روش پیشرفته برای حذف چربی‌ های موضعی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند تا تناسب اندام خود را بهبود ببخشند. با این حال، همه افراد برای انجام این عمل مناسب نیستند. در این بخش، به بررسی ویژگی‌ هایی می‌ پردازیم که یک فرد را به کاندیدای ایده‌ آل برای لیپوماتیک تبدیل می‌ کنند:

  • وزن نسبتاً ثابت: افرادی که وزن ثابتی دارند و نزدیک به وزن ایده‌ آل خود هستند اما قسمت‌ هایی از بدن‌ شان دارای تجمع چربی است که با ورزش و رژیم غذایی کم نشده است، کاندیدای مناسبی برای لیپوماتیک هستند.
  • پوست انعطاف‌ پذیر: پوستی که خاصیت ارتجاعی خوبی دارد می‌ تواند پس از حذف چربی‌ ها به خوبی به حالت اولیه خود بازگردد. افراد با پوست شل یا کم‌ الاستیسیته ممکن است نتایج مطلوبی نداشته باشند.
  • سلامت عمومی خوب: افرادی که از سلامت کلی خوبی برخوردار هستند و دارای شرایط پزشکی مزمن یا کنترل نشده نیستند، برای انجام لیپوماتیک مناسب‌ تر هستند.
  • عدم سیگار کشیدن: سیگار کشیدن می‌ تواند روند بهبودی پس از عمل را کند کرده و خطر عوارض جانبی را افزایش دهد. بنابراین، افرادی که سیگار نمی‌ کشند یا حداقل چند هفته قبل از جراحی سیگار کشیدن را ترک کرده‌ اند، کاندیدای بهتری هستند.

افرادی که مایل به انجام لیپوماتیک هستند باید در نظر داشته باشند که مشاوره با پزشک متخصص برای ارزیابی دقیق شرایط و تعیین مناسب‌ ترین روش درمانی بسیار مهم است.

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست دکتر لیپوماتیک در محدوده بلوار زند شیراز دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه