بهترین کلینیک کاشت مو در کرمان

بهترین کلینیک کاشت مو در کرمان

فرشته مقامی

کاشت مو باعث رشد عالی مو در چند ماه پس از عمل می شود. برای ایجاد بهترین نتایج ممکن است بیش از یک جلسه درمانی مورد نیاز باشد. در این لیست از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین کلینیک کاشت مو در کرمان می پردازیم. در صورتی که به دنبال یک مرکز معتبر برای کاشت مو در این شهر هستید، به جدول زیر مراجعه فرمایید.

لیست بهترین کلینیک کاشت مو در کرمان

نام کلینیک آدرس شماره تماس
کلینیک کاشت مو دکتر اثنی اعشری کرمان، بلوار فردوسی، نرسیده به پروین اعتصامی، ساختمان پزشکان فردوسی 03432487140
مرکز تخصصی پوست و مو یاس سفید کرمان، خیابان هزار و یک شب، کوچه 3 03432473415
کلینیک کاشت مو آرا کرمان، خیابان هزار و یک شب، برج صحرا، کلینیک تخصصی آرا 03432475857
دکتر فرشید درویش دماوندی کرمان، بلوار جهاد، ساختمان پزشکان مادر، طبقه 3 03432460719

بهترین مراکز کاشت مو در کرمان کجاست؟

آیا می خواهید موهای خود را در بهترین کلینیک کاشت موی کرمان کاشت و بلند کنید؟ تمام مراکزی که در جدول بالا معرفی کرده ایم به عنوان بهترین و مجهزترین مراکز کاشت مو در کرمان با استفاده از پزشکان متخصص و تکنسین های ماهر فعالیت می نمایند. این کلینیک ها با رعایت اصول بهداشتی و ارائه به روزترین خدمات در زمینه کاشت مو توانسته اند رضایت مراجعه کنندگان گرامی را به خود جلب نمایند.

در صورتی که به دنبال دکتر پوست خوب در کرمان هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

بهترین کلینیک کاشت مو در کرمان

هزینه کاشت مو در کرمان

هزینه کاشت مو در کرمان با توجه به دستمزد پزشک، کلینیک کاشت مو، تعداد گرافت های لازم جهت کاشت و همچنین هزینه داروهای مراقبتی بعد از عمل تعیین می گردد. پس بهتر است در جلسه مشاوره خود با پزشک در این خصوص سوال کنید.

اخذ نوبت اینترنتی از مراکز کاشت مو در کرمان

گرفتن نوبت بدون نیاز به حضور در مطب و درگیری در ترافیک های سنگین شهر کرمان یکی از قابلیت های سایت کلینیک زیبایی است که برای رفاه حال شما کاربران گرامی در دسترس قرار گرفته است. کافی است در جدول فوق روی نام مرکز مورد نظر کلیک کرده و بعد از ورود به پروفایل مجموعه از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

بهترین کلینیک کاشت مو در کرمان

برای یافتن بهترین دکتر درمان ریزش مو در کرمان، بر روی لینک درج شده کلیک نمایید.

مشاوره آنلاین با دکتر کاشت مو در کرمان

گرفتن مشاوره به صورت آنلاین با توجه به عدم نیاز به حضور در مطب، اتلاف وقت و درگیری در ترافیک می تواند بهترین گزینه برای مشاوره باشد. کافیست در جدول بالا روی نام دکتر یا کلینیک مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل پزشک به صورت مستقیم با ایشان در ارتباط باشید.

نظر کاربران