بهترین کلینیک کاشت ابرو در پونک تهران

بهترین کلینیک کاشت ابرو در پونک تهران

پری چاوشی

کاشت ابرو با خواب طبیعی با توسط پزشک متخصص انجام شده تا از بروز آسیب های جدی جلوگیری شود. ما در لیست زیر به معرفی بهترین کلینیک کاشت ابرو در پونک تهران پرداخته ایم. با ما همراه شوید.

بهترین کلینیک کاشت ابرو در پونک تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر علی اکبر داور پناهتهران، میدان پونک، اشرفی اصفهانی شمال، نبش کوچه سوم، ساختمان نسیم، طبقه 3، واحد 402146010851

مشاوره آنلاین با دکتر کاشت ابرو

گرفتن مشاوره برای کاشت ابرو از پزشکان متخصص در این زمینه به شما کمک می کند تا از بهترین تکنیک کاشت استفاده کنید. مشاوره های آنلاین که بهترین روش برای جلوگیری از اتلاف وقت در مراجعه کنندگان است. برای این کار کافیست از لیست بالا روی نام کلینیک مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل مجموعه با پزشک به صورت مستقیم در ارتباط باشید.

در صورتی که برای خدمات زیبایی خود به دنبال کلینیک های زیبایی خوب در پونک تهران هستید، لطفا به لینک درج شده مراجعه نمایید.

مشاوره آنلاین با دکتر کاشت ابرو

بهترین دکتر کاشت ابرو با خواب طبیعی در محدوده پونک

دکر خوب برای عمل کاشت ابرو کسی است که بتواند کاشت ابرو با خواب طبیعی داشته باشد. این مهمترین نکته در انتخاب کلینیک و پزشک است. شما می توانید در لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده  از قسمت آلبوم تصاویر با مشاهده عکس های قبل و بعد از کاشت ابرو، دکتر مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

نوبت دهی اینترنتی کلینیک کاشت ابرو در پونک تهران

گرفتن نوبت به صورت آنلاین یکی از قابلیت های وب سایت کلینیک زیبایی است که در اختیار کاربران گرامی قرار گرفته تا از شر ترافیک های سنگین محدوده پاسداران و اتلاف وقت در خیابان ها جلوگیری نماید. برای این کار تنها از لیست بالا روی نام کلینیک مورد نظر کلیک کرده و از قسمت دریافت نوبت آنلاین در پروفایل مجموعه با مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، نوبت مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو کرده و منتظر تاییده از منشی مجموعه باشید.

نوبت دهی اینترنتی کلینیک کاشت ابرو در پونک تهران

هزینه کاشت ابرو در پونک چقدر است؟

هزینه کاشت ابرو با توجه به تعداد گرافت های مورد نیاز، داروها و آزمایش های قبل و بعد از پیوند، دستمزد تکنسین و تعرفه کلینیک تعیین می شود. اما به صورت حدودی هزینه پیوند ابرو بین 10.000.000 تا 12.000.000 تومان متیغیر است.

هر گونه کپی برداری از لیست بالا بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از همراهی شما

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه