بهترین مرکز کاشت ابرو در تهرانپارس

بهترین مرکز کاشت ابرو در تهرانپارس به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

داشتن ابروهایی پر پشت، قرینه و زیبا تنها با تکنیک کاشت ابرو طبیعی امکان پذیر خواهد بود. پیدا کردن یک مرکز خوب برای کاشت ابرو در محدوده تهرانپارس کار دشواری نیست. ما در لیست زیر اطلاعات بهترین مرکز کاشت ابرو در تهرانپارس را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

بهترین مرکز کاشت ابرو در تهرانپارس

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر خلیل صداقت پیشهتهران، تهرانپارس، بین فلکه دوم و سوم، خیابان 188 شرقى، پلاک 12202177879297

نوبت دهی اینترنتی مراکز کاشت ابرو در تهرانپارس

گرفتن نوبت به صورت آنلاین به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت زمان مورد نظر خود را برای مراجعه دریافت کنید. این یکی از قابلیت های پرطرفدار سایت کلینیک زیبایی است که در اختیار کاربران گرامی قرار گرفته است. کافیست از جدول فوق روی نام مرکز مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، نوبت خود را رزرو کرده و منتظر تایید شدن از طرف منشی مجموعه باشید.

در صورتی که به دنبال کلینیک های تخصصی کاشت مو در تهرانپارس هستید، به لینک درج شده مراجعه کنید.

نوبت دهی اینترنتی مراکز کاشت ابرو در تهرانپارس

مشاوره آنلاین با متخصص کاشت ابرو در تهرانپارس

گرفتن مشاوره به صورت آنلاین باعث می شود که بدون نیاز به حضور در مطب پزشک، به صورت مستقیم با ایشان در ارتباط بوده و تمام سوالات خود را از وی بپرسید. شما می توانید در لیست بالا روی نام مرکز مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل ایشان به صورت مستقیم با وی در ارتباط باشید.

هزینه کاشت ابرو در تهرانپارس چقدر است؟

هزینه کاشت ابرو با خواب طبیعی با توجه به تعداد گرافت های مورد نیاز برای کاشت، هزینه داروهای مراقبتی بعد از پیوند، تعرفه کلینیک و دستمزد تکنسین تعیین می گردد. اما به صورت حدودی هزینه کاشت ابرو بین 10.000.000 تا 15.000.000 تومان متغییر است.

هزینه کاشت ابرو در تهرانپارس چقدر است؟

دکتر خوب برای کاشت ابرو طبیعی در تهرانپارس

تمامی پزشکانی که در لیست بالا معرفی کرده ایم به عنوان بهترین و ماهرترین مخصصین کاشت ابرو با خواب طبیعی در تهرانپارس هستند. شما می توانید با توجه به نظرات مراجعه کنندگان و عکس های قبل و بعد از کاشت ابرو زیباجویان عزیز در پروفایل این پزشکان با قطعیت بیشتری دکتر مورد نظر خود را انتخاب نمایید. برای دیدن این تصاویر از لیست بالا روی نام مرکز مورد نظر کلیک کرده و وارد پروفایل وی شوید.

هر گونه کپی برداری از لیست بالا بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از همراهی شما.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه