بهترین دکتر مزوتراپی مو در مجیدیه

بهترین دکتر مزوتراپی مو در مجیدیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت کلینیک زیبایی بهترین دکتر مزوتراپی مو در مجیدیه تهران را برای تقویت و قطع ریزش مو و انواع کاربردهای درمانی دیگر برای شما معرفی کرده است.

اگر خواهان رویش دوباره موهای خود هستید، مزوتراپی انتخاب خوبی است، ما لیستی از برترین دکتر مزوتراپی مو در مجیدیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس برای شما تهیه کرده ایم.

بهترین دکتر مزوتراپی مو در مجیدیه تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر رضا عندلیبیتهران، مجیدیه شمالی، میدان بهشتی، بلوار بیژن (کاووسی)، نبش گلستان 7 (مقدم جو )، ساختمان پزشکان اندیشه02126311079
02122527334

هزینه مزوتراپی مو در مجیدیه

نمیتوانیم هزینه مزوتراپی همه افراد را یکی بدانیم زیرا عوامل مختلفی همچون دستمزد دکتر، گستردگی بخش های مورد نیاز، تعداد جلسات مورد نیاز، مقدار مواد تزریق برای هر فرد و موقعیت مکانی مطب در تعیین این هزینه دخیل است. اگر از ریزش موی خود رنج می برید، برای درمان قطعی به بهترین دکتر ریزش مو در مجیدیه مراجعه کنید.

هزینه مزوتراپی مو در مجیدیه

نوبت دهی آنلاین مزوتراپی مو در مجیدیه

برای گرفتن نوبت به صورت آنلاین در وب سایت کلینیک زیبایی، کافیست با کلیک بر روی پروفایل پزشک، نوبت آنلاین اخذ کنید و علاوه بر آن از خدمات پزشک نیز استفاده کنید. میتوانید با مشاهده نظرات و پیشنهادات کاربران اطلاعات مفیدی از پزشک انتخابی خود کسب کنید.

نوبت دهی آنلاین مزوتراپی مو در مجیدیه

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر مزوتراپی مو در مجیدیه تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه