بهترین دکتر مزوتراپی مو در تهرانپارس

بهترین دکتر مزوتراپی مو در تهرانپارس تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری
دکتر مزوتراپی مو در تهرانپارس
مشاهده همه

وب سایت کلینیک زیبایی بهترین دکتر مزوتراپی مو در تهرانپارس تهران را برای تقویت و قطع ریزش مو و انواع کاربردهای درمانی دیگر برای شما معرفی کرده است.

برای انجام مزوتراپی مو در تهران میتوانید از پزشکان و کلینیک های موجود در محدوده تهرانپارس کمک بگیرید. ما لیستی از بهترین دکتر مزوتراپی مو در تهرانپارس تهران به همراه آدرس و شماره تماس برای شما تهیه کرده ایم.

بهترین دکتر مزوتراپی مو در تهرانپارس تهران

ردیفنامآدرستلفن
1
دکتر علیرضا غلامپورتهران، فلکه دوم تهرانپارس، ابتدای خیابان فرجام، بین عادل و زرین، روبروی ایرانخودرو، جنب بانک گردشگری، پلاک 49، ساختمان سهند، طبقه 4، واحد 1502177739648
02177739658
09123471104

سایر مراکز مزوتراپی مو در تهرانپارس

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر الهام علمائیتهران، فلکه اول تهرانپارس، ابتدای خیابان گلبرگ شرقی (امیری طائمه)، پلاک 30، مجتمع گلستان، طبقه دوم، واحد 10802177293617
2دکتر حسین انطیقه چیانتهران، تهرانپارس، خیابان حجربن عدی، جنب مسجدالاقصی، درمانگاه خیریه موسوی02177862343

هزینه مزوتراپی مو در تهرانپارس

هزینه های مربوط به مزوتراپی مو به موارد متنوعی بستگی دارد. برای مثال وسعت تزریق، دستمزد پزشک، موقعیت مکانی مطب، تعداد جلسات لازم و میزان مواد مصرفی. اما برای آگاهی از هزینه های دقیق میتوانید به لیست فوق مراجعه کرده و با برقراری تماس، از هزینه ها اطلاع یابید. همچنین برای درمان قطعی ریزش موی خود میتوانید به بهترین دکتر ریزش مو در تهرانپارس مراجعه کنید.

هزینه مزوتراپی مو در تهرانپارس

نوبت دهی آنلاین مزوتراپی مو در تهرانپارس

وب سایت کلینیک زیبایی امکانی فراهم آورده است که بتوانید نوبت آنلاین اخذ کرده و در پروفایل پزشکان از خدمات آنها مطلع شوید. همچنین با توجه به کامنت ها، نظرات و پیشنهادات افراد مختلف، بیشتر با پزشک آشنا شوید.

نوبت دهی آنلاین مزوتراپی مو در تهرانپارس

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر مزوتراپی مو در تهرانپارس تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه