بهترین دکتر مزوتراپی مو در اقدسیه

بهترین دکتر مزوتراپی مو در اقدسیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری
دکتر مزوتراپی مو در اقدسیه
مشاهده همه

وب سایت کلینیک زیبایی بهترین دکتر مزوتراپی مو در اقدسیه تهران را برای تقویت و قطع ریزش مو و انواع کاربردهای درمانی دیگر برای شما معرفی کرده است.

برای درمان ریزش موی خود به طور قطعی، پزشکان با سابقه مزوتراپی مو در محدوده اقدسیه را انتخاب کنید. ما لیستی از برترین دکتر مزوتراپی مو در اقدسیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس برای شما تهیه کرده ایم.

بهترین دکتر مزوتراپی مو در اقدسیه تهران

ردیفنامآدرستلفن
1
دکتر مهشید طالبیتهران، هروی، خیابان موسوی، مرکز تجاری تیدا سنتر، طبقه 4 اداری، واحد B3
تهران، پیروزی، خیابان شکوفه، روبروی فروشگاه افق کوروش، نبش کوچه قمصری، پلاک 94، ساختمان امیرکبیر، طبقه 5، واحد 10
02133350012
09022266170
09201201951

سایر مراکز مزوتراپی مو در اقدسیه

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر سینا صفاییتهران، اقدسیه، بعد از چهار راه آجودانیه (سباری)، روبروی خیابان سپند، نبش خیابان نیلوفر، ساختمان پزشکان صاحبقرانیه، طبقه 3، واحد 30302126140439
02126140266

هزینه مزوتراپی مو در اقدسیه

باید بدانیم که هزینه های مزوتراپی مو برای هر فرد متفاوت است، زیرا مقدار مواد مصرفی، گستردگی مناطق مورد نیاز و تعداد جلسات مورد نیاز برای هر فرد متفاوت است. اگر از ریزش موی خود رنج می برید، برای درمان قطعی به بهترین دکتر ریزش مو در اقدسیه مراجعه کنید.

هزینه مزوتراپی مو در اقدسیه

نوبت دهی آنلاین مزوتراپی مو در اقدسیه

برای درمان قطعی ریزش موی خود میتوانید به پزشکان حرفه ای در محدوده اقدسیه مراجعه کرده و از آنها مشاوره بگیرید. برای این کار از لیست فوق پزشک خود را انتخاب کرده و با کلیک بر روی پروفایل پزشک نوبت دریافت کنید.

 

نوبت دهی آنلاین مزوتراپی مو در اقدسیه

از این که تا پایان مطلب با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر مزوتراپی مو در اقدسیه تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه