بهترین مرکز لیزر اندولیفت در بیرجند

بهترین مرکز لیزر اندولیفت در بیرجند

فرشته مقامی

اندولیفت فیبرهای ریز نوری ریز را در پوست، در هیپودرم ایجاد می کند. این الیاف ویژه که مستقیماً در زیر سطح پوست کار می کنند، کانال هایی را ایجاد می کنند که به عنوان مسیری برای انتقال موثرتر انرژی لیزر عمل می کنند - چربی و آب را در بدن هدف قرار می دهند. ما در این لیست به معرفی بهترین مرکز لیزر اندولیفت در بیرجند می پردازیم. با ما همراه شوید.

بهترین مرکز لیزر اندولیفت در بیرجند

نام کلینیک آدرس شماره تماس
کلینیک آندیا بیرجند، خیابان غفاری، روبروی بیمارستان ولبعصر، زکریای 4، ساختمان پزشکان ایران، واحد 202 09309849103
مرکز زیبایی ماه رویال بیرجند، تقاطع خیابان غفاری و محلاتی، نبش محلاتی، پلاک 9 09375615501
کلینیک دکتر عصمت شبان بیرجند، خیابان طالقانی 3، ساختمان سینا، طبقه دوم 05632233429
دکتر مجتبی نسیمی بیرجند، خیابان غفاری، روبروی دانشگاه علوم پزشکی، نبش ابوریحان، ساختمان پزشکان بوعلی، طبقه 3 05632048180

هزینه لیزر اندولیفت در بیرجند

اندولیفت جدیدترین افزوده شده به مجموعه روش‌های زیبایی غیرجراحی و بسیار مؤثر برای صورت و بدن است.هزینه دقیق درمان اندولیفت به اندازه ناحیه تحت درمان بستگی دارد که طی مشاوره با جراح شما مشخص می شود. پس بهتر است در جلسه مشاوره با پزشک در این خصوص سوال کنید.

بهترین مرکز لیزر اندولیفت در بیرجند

دکتر خوب برای لیزر اندولیفت در بیرجند

اندولیفت یک درمان مبتنی بر لیزر با حداقل تهاجم است که از لیزر تأیید شده توسط FDA ایالات متحده، برای تحریک لایه‌های عمیق و سطحی پوست استفاده می‌کند.تمام مراکزی که در لیست بالا معرفی کرده ایم به عنوان بهترین کلیینک های لیزر اندولیفت در بیرجند فعالیت می کنند. این کلینیک ها با استفاده از پزشکان متخصص، رعایت اصول بهداشتی، کادری مجرب و حرفه ای توانسته اند رضایت زیباجویان عزیز را به خود جلب نمایند.

بهترین مرکز لیزر اندولیفت در بیرجند

برای یافتن بهترین دکتر رفع غبغب در بیرجند، برروی لینک درج شده کلیک نمایید.

نوبت دهی اینترنتی مرکز اندولیفت در بیرجند

گرفتن نوبت به صورت آنلاین به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه های زیادی و بدون نیاز به حضور در کلینیک نوبت خود را دریافت کنید. شما می توانید در لیست بالا روی نام مجموعه مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده روزها و ساعت های خالی زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

نظر کاربران