تاثیر عمل بینی روی گونه

پری چاوشی

جراحی بینی تغییرات زیادی در ظاهر شما ایجاد می نماید. تاثیر عمل بینی روی گونه و علت آن را در این مقاله از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی بررسی می کنیم. با ما همراه شوید.

عمل بینی روی گونه تاثیرگذار است؟

دلیل اکثر متقاضیان جراحی بینی برای تجربه این عمل جراحی، رسیدن به چهره ای زیباتر و ایجاد تغییرات مطلوب در چهره ی خود می باشد. اکثر متقاضیان جراحی بینی برای داشتن چهره ای زیباو دلپذیرتر این عمل را انجام می دهند. جراحی بینی روی گونه ها تاثیرگذار است. وقتی از برجسته شدن گونه بعد از عمل بینی صحبت می‌کنند منظورشان این نیست که گونه‌های شما پف می‌کند یا مانند حالتی می‌شود که گویا بوتاکس کرده‌اید؛ بلکه منظورشان این است که گونه‌هایتان بیشتر به چشم می‌خورند.

در صورتی که به دنبال جراح بینی خوب در شیراز هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

عمل بینی روی گونه تاثیرگذار است؟

مزایا عمل جراحی بینی بر روی گونه‌ها

اگر عمل جراحی بینی انجام دهید، گونه‌های شما تحت اثر اتفاقات مثبت زیر قرار می‌گیرند:

  • گونه‌ها برجسته‌تر دیده می‌شوند
  • زیبایی گونه‌ها بیشتر به چشم می‌آید
  • اگر چال گونه دارید، بهتر دیده می‌شود
  • فرم گونه‌هایتان زیباتر می‌شود

چرا جراحی بینی موجب تغییر چهره می‌شود؟

بسیاری از بیماران از تاثیر عمل بینی روی گونه متعجب می شود. چرا که تغییر بینی بعد از جراحی تغییرات چشمگیری در چهره شما در پی خواهد داشت. از آن‌جایی‌که بینی در مرکز صورت انسان قرار گرفته است تنها ساختاری است که از گونه‌ها، پیشانی و فک به سمت جلو امتداد می‌یابد و این امر موجب می‌شود که ابعادی جدید به آن اضافه نماید. از نیم‌رخ نیز بینی می‌تواند شکل و ساختار ایجاد نماید و نحوه‌ی تناسب بقیه‌ی اجزای صورت را با هم تنظیم کند.

چرا جراحی بینی موجب تغییر چهره می‌شود؟

با توجه به این موقعیت مهم، بینی می‌تواند هارمونی صورت هر فردی را ایجاد یا از بین ببرد. با بینی بیش از حد بزرگ یا کوچک یا بیش از حد کج یا صاف، کل صورت تغییر می‌کند. تغییر دادن بینی از طریق جراحی معمولاً به سایر ویژگی‌های صورت کمک می‌کند تا اکنون که تعادل و هماهنگی صورت برقرار شده است، مورد توجه قرار گیرند.

از این که تا پایان این مقاله ما را همراهی کردید بسیار ممنونیم. هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از همراهی شما.

نظر کاربران