بهترین دکتر درمان اگزما در نارمک تهران

بهترین دکتر درمان اگزما در نارمک تهران

پری چاوشی

اگزما یکی از بیماری های پوستی بسیار آزار دهنده است که فصل سرما تشدید می شود. ما در لیست زیر به معرفی بهترین دکتر درمان اگزما در نارمک تهران پرداخته ایم. با ما همراه شوید.

بهترین دکتر درمان اگزما در نارمک تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر سیمین صرافیتهران، نارمک، خیابان آیت، بالاتر از میدان هفت حوض، نبش خیابان مهرانپور غربی، پلاک 588، طبقه سوم، واحد 1702177274897
2دکتر پریوش سپهریتهران ، نارمک، پایین تر از هفت حوض، پشت داروخانه آیت، ساختمان لادن، طبقه سوم02177941168

نوبت دهی اینترنتی متخصص درمان اگزما در نارمک تهران

گرفتن نوبت به صورت آنلاین یکی از قابلیت های وب سایت کلینیک زیبایی است که این روزها مورد استفاده قرار می گیرد. با این کار ضمن دریافت نوبت به صورت آنلاین می توانید نظر مراجعه کنندگان را نیز بخوانید و بعد تصمیم به مراجعه بگیرید. برای این کار می توانید از لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین در پروفایل پزشک ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای حضور وی، نوبت را رزور نمایید.

نوبت دهی اینترنتی متخصص درمان اگزما در نارمک تهران

مشاوره آنلاین با دکتر درمان اگزما

مشاوره به صورت آنلاین باعث می شود تا بدون نیاز به حضور در مرکز تمامی سوالات خود را از پزشک بپرسید. از جدول فوق بعد از ورود به پروفایل پزشک، از قسمت چت آنلاین به صورت مستقیم با ایشان در ارتباط باشید. در صورتی که به دنبال دکتر پوست و مو خوب در نارمک تهران هستید، به لینک درج شده مراجعه کنید.

روش های موثر در درمان اگزما پوستی چیست؟

برای اگزما استفاده از پماد و کرم‌های کورتیکواستروئیدی در کاهش خارش و قرمزی بیماری موثر است. در مواقعی که متخصص پوست، داروی کورتون را برای درمان بیماری توصیه نمی‌کند، از پماد Pimecrolimus (Elidel) برای قسمت‌های آسیب دیده پوست صورت، سر و اطراف چشم استفاده می‌شود.

روش های موثر در درمان اگزما پوستی چیست؟

هر گونه کپی برداری از لیست بالا بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از همراهی شما

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه