بهترین دکتر درمان اسکار در ونک

بهترین دکتر درمان اسکار در ونک تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

روش های متفاوتی برای درمان و از بین بردن اسکار های پوستی وجود دارد که بسته به نوع اسکار شما، پزشک بهترین نوع درمان را انتخاب میکند. وب سایت کلینیک زیبایی در نظر دارد بهترین دکتر درمان اسکار در ونک تهران را به شما معرفی کند.

اگر در محدوده ونک تهران به دنبال دکتر درمان اسکار خوب هستید ما برای شما لیستی از بهترین دکتر درمان اسکار در ونک تهران به همراه آدرس و شماره تماس را جمع آوری کرده ایم.

بهترین دکتر درمان اسکار در ونک تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر ناهید بهرامیتهران، ضلع جنوب شرقی میدان ونک، خیابان بیستم گاندی، پلاک 14، واحد 702188882007
2دکتر حمید وحیدیتهران، بالاتر از میدان ونک، خیابان دامن افشار، پلاک 56، کلینیک کوروش02186083064
02186082814
3دکتر فیروزه السادات مینوتهران، ونک، خیابان والی نژاد، روبروی بیمارستان هاشمی نژاد، پلاک 54، ساختمان پزشکان سینا02188195032
4دکتر عباس زمانیانتهران، بالاتر از میدان ونک، ابتدای خیابان شریفی، پلاک 34، طبقه سوم02188192295
5دکتر امیر سلیمانیتهران، بالاتر از میدان ونک، کوچه برادران شریفی، پلاک 61، واحد 1، ساختمان پزشکان خشایار02188642413

بهترین متخصص درمان اسکار در ونک تهران کیست؟

خوشبختانه متخصصان خوب درمان اسکار در ونک تهران با استفاده از برترین نوع درمان برای اسکار به درمان هرچه بهتر اسکار شما کمک می کنند. دکتر خوب درمان اسکار با استفاده از ترکیب درمان های مختلف، نتیجه ای چشمگیر را رقم خواهند زد. برای مثال برای درمان جای زخم های عمیق از ترکیبات سابسیژن و میکرونیدلینگ باهم استفاده می کنند و جای زخم را به حداقل می رسانند.

بهترین متخصص درمان اسکار در ونک تهران کیست؟

روش های درمان جای زخم

روش های متنوعی برای از بین بردن جای زخم و اسکار وجود دارد. لیزر درمانی میتواند بهترین راه برای درمان زخم های کهنه باشد. از جمله روش های درمان جای زخم میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لیزر فرکشنال
  • لیزر رنگی پالسی
  • ژل بلافیل برای درمان اسکار
  • میکرونیدلینگ
  • تزریق استروئید برای درمان اسکار کلوئید
  • و ...

روش های درمان جای زخم

نوبت دهی آنلاین درمان اسکار در ونک تهران

برای گرفتن نوبت آنلاین در ونک تهران میتوانید لیست جامع تهیه شده فوق را مشاهده کنید و از پزشک انتخابی خود نوبت بگیرید. پیشنهاد ما به شما بهترین پزشکان متخصص درمان اسکار در این محدوده است.

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر درمان اسکار در ونک تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه