مراقبت چشم بعد از بلفاروپلاستی

مراقبت چشم بعد از بلفاروپلاستی

پری چاوشی

بلفاروپلاستی یکی از عمل های زیبای است که در بین مردم رواج پیدا کرده است. مراقبت از چشم بعد از بلفاروپلاستی دغدغه  افرادی است که این عمل را انجام داده اند. این مقاله از وب سایت کلینیک زیبایی را تا انتها دنبال کنید.

در بین عمل های زیبایی، این اواخر عمل جراحی پلک یا همان بلفاروپلاستی در بین خانم ها و آقایان همه گیر شده است. این عمل می توان پف پلک پایین و افتادگی پلک بالا را از بین ببرد. مراقبت از چشم ها بعد از بلفاروپلاستی یکی از مواردی است که در ادامه درباره آن صحبت می کنیم.

عمل جراحی زیبایی پلک چیست؟

بلفاروپلاستی یک جراحی زیبایی است که می تواند صورت شما را زیباتر و جذاب تر نماید. این عمل با اصلاح ساختار پلک در افزایش دید شما تاثیرگذار است. عموما این جراحی توسط دکتر متخصص بلفاروپلاستی در شیراز که اطلاعات آنها در لینک درج شده قرار گرفته است انجام می شود.

عمل جراحی زیبایی پلک چیست؟

علت کوچک شدن چشم بعد از عمل بلفاروپلاستی چیست؟

روش جراحی بلفاروپلاستیمانند هر عمل دیگری می تواند عوارضی در پی داشته باشد. یکی از عوارضی که در این عمل در پی هفته های نخست وجود دارد احساس کوچک تر شدن چشم ها است که علل مختلفی مانند ایجاد تورم در پلک‌ها، وجود اسکار در چشم، عدم انجام صحیح عمل، وجود درد و ... است که بعد از مدتی از بین میرود.

علت کوچک شدن چشم بعد از عمل بلفاروپلاستی چیست؟

آیا کاندید مناسبی برای عمل جراحی زیبایی پلک هستید؟

به صورت کلی این عمل برای آن دسته از بیماران مناسب است که افتادگی پلک شدید دارند. در صورتی که مراقبت چشم بعد از بلفاروپلاستی را به درستی انجام دهید، میتواند یک عمل تاثیرگذار و عالی باشد. افراد زیر می توانند به عنوان کاندیدای این جراحی باشند:

  • افتادگی شدید و یا خفیف در قسمت‌های بالا و پایین پلک
  • وجود پوست اضافه در پلک‌ها که باعث کمتر شدن دید شود
  • حالت پف کرده و چین خورده پوست در پایین چشم‌ها

آیا کاندید مناسبی برای عمل جراحی زیبایی پلک هستید؟

آرایش بعد از بلفاروپلاستی

استفاده از مواد آرایشی تا دو هفته پس از جراحی زیبایی پلک ممنوع می باشد. خصوصا لوازم آرایشی مخصوص چشم‌ها همچون سایه چشم، خط چشم، ریمل و… یکی دیگر از مهم‌ترین مراقبتهای بعد از عمل بلفاروپلاستی، انجام حرکات و فعالیت‌های بدنی است. تا زمان بهبودی نسبی و بعد از تشخیص پزشک، به هیچ‌وجه حرکات سنگین و سبک ورزشی انجام ندهید.

کلام آخر

در این مقاله سعی کرده ایم شما را با مراقبت چشم بعد از بلفاروپلاستی آشنا کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران