بهترین جراح پروتز سینه در انقلاب

بهترین جراح پروتز سینه در انقلاب تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

برای یافتن بهترین جراح پروتز سینه در انقلاب تهران، وب سایت کلینیک زیبایی امکانی فراهم آورده است که بتوانید از طریق لیست جامعی که در اختیار شما قرار داده است، اطلاعات پزشکان به همراه آدرس و شماره تماس را در جداول مشاهده کنید.

بهترین جراح پروتز سینه در انقلاب تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر امید اعتمادتهران، خیابان انقلاب، ابتدای خیابان سعدی شمالی02167395757

هزینه عمل پروتز سینه در انقلاب

برای اینکه از هزینه های دقیق پروتز سینه اطلاع یابید، لازم است بدانید که هزینه این عمل برای همه افراد یکسان نمی باشد و نمیتوانیم هزینه دقیقی را اعلام کنیم زیرا دستمزد پزشک، قیمت و مارک و سایز ایمپلنت ها، نوع قرار گیری و فرم دهی آنها و هزینه های مربوط به بیمارستان در برآورد هزینه ها دخالت دارد. پس باید این هزینه پس از مشاوره توسط پزشک اعلام گردد. پزشکان برتر را در لیست فوق بیابید و نوبت مشاوره بگیرید. همچنین اگر نیاز به رفع افتادگی و ناهمواری‌های سینه دارید، میتوانید به بهترین دکتر عمل لیفت سینه در انقلاب مراجعه کنید.

هزینه عمل پروتز سینه در انقلاب

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در انقلاب

از لیست فوق، پزشک مورد نظر خود را انتخاب کرده و با کلیک بر روی پروفایل پزشک، نوبت آنلاین را بر اساس ساعت و روزهای مورد نظر خود اخذ کنید.

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در انقلاب

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر عمل ایمپلنت پستان در انقلاب

امروزه مشاوره آنلاین از امکاناتی به شمار می رود که شما را از ترافیک های شهری در امان نگه می دارد زیرا بدون مراجعه به مطب میتوانید به پاسخ تمامی سوالات خود برسید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح پروتز پستان در انقلاب تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه