بهترین دکتر تزریق بوتاکس در اسلامشهر

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در اسلامشهر

فاطمه صابری
دکتر تزریق بوتاکس در اسلامشهر
مشاهده همه
اگر نیاز به تزریق بوتاکس را در خود احساس کرده اید و به دنبال دکتر تزریق بوتاکس در اسلامشهر هستید، برای یافتن بهترین دکتر بوتاکس اسلامشهر به لیست جامع زیر مراجعه کنید و با پزشکان معتبر در این زمینه آشنا شوید. جهت اطلاع از آدرس و شماره تماس این پزشکان به جدول زیر مراجعه نمایید.

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در اسلامشهر

سایت کلینیک زیبایی امکانی فراهم آورده است که شما کاربران عزیز بتوانید با ورود به هر یک از پروفایل دکتر تزریق بوتاکس زیر از خدمات، نمونه کار، دریافت نوبت اینترنتی، اطلاعات تماس کلینیک ها، لوکیشن دقیق مرکز و شماره ثبت کلینیک زیبایی اطلاع یابید.
ردیفنامآدرستلفن
1
کلینیک پوست و مو نیایشاسلامشهر، خیابان علی ابن ابی طالب، نبش کوچه 5 کریمی، پلاک 8002156340827
09906280051

سایر مراکز تزریق بوتاکس در اسلامشهر

در لیست زیر بهترین مرکز بوتاکس اسلامشهر به همراه با آدرس و شماره تماس در ردیف های جداگانه درج شده است.
ردیف نام نشانی شماره تماس
1 کلینیک زیبایی پاک تن اسلامشهر، ابتدای 20 متری امام خمینی، جنب بانک توسعه تعاون، پلاک 59، طبقه دوم، کلینیک پاکتن 09019660844
02156374626
2 دکتر دل آرام فخاریان اسلامشهر، دور میدان باغ فیض، بین کوچه 10-12، ساختمان پزشکان باغ فیض 02156699550
3 دکتر کیمیا دیده ور اسلامشهر، میدان مهدیه، بلوار مهدیه، گلستان 33 شرقی، ساختمان پزشکان شفا 02156150811

هزینه تزریق بوتاکس در اسلامشهر چقدر است؟

برای اطلاع از هزینه های مربوط به تزریق بوتاکس بهتر است از بهترین دکتر تزریق بوتاکس اسلامشهر که در لیست فوق آورده شده است اطلاعات خود را کسب نمایید، زیرا این هزینه به عوامل مختلفی بستگی دارد. عوامل مختلفی که در هزینه تزریق بوتاکس در اسلامشهر نقش دارد شامل موارد زیر می باشد:

  • محل تزریق: هزینه تزریق بوتاکس در نواحی مختلف صورت متفاوت است. به عنوان مثال، تزریق بوتاکس در پیشانی و خط اخم هزینه بیشتری نسبت به تزریق بوتاکس در لب و اطراف چشم دارد.
  • مقدار بوتاکس مورد استفاده: مقدار بوتاکس مورد استفاده نیز بر هزینه تزریق تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، اگر برای از بین بردن چین و چروک های عمیق نیاز به تزریق مقدار بیشتری بوتاکس باشد، هزینه تزریق نیز بیشتر خواهد بود.

هزینه تزریق بوتاکس در اسلامشهر چقدر است؟

نوبت دهی اینترنتی دکتر تزریق بوتاکس در اسلامشهر

گرفتن نوبت اینترنتی، آسان ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای رزرو وقت مراجعه است. با مراجعه به لیست بالا و انتخاب دکتر تزریق بوتاکس مورد نظر خود و ورود به پروفایل او و ورود به قسمت اخذ نوبت، می توانید روزهای و ساعت های قابل رزرو را مشاهده کرده و زمان مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این روش، بدون نیاز به تماس تلفنی یا مراجعه حضوری، می توانید به راحتی و بدون اتلاف وقت، نوبت خود را ثبت کنید.

نوبت دهی اینترنتی دکتر تزریق بوتاکس در اسلامشهر

کلام آخر

در این لیست بهترین دکتر بوتاکس در اسلامشهر معرفی شده است. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این لیست از طریق نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران