درباره پزشک

کد نظام پزشکی : 171424
این صفحه متعلق به نوبت دهی اینترنتی دکتر هادی مرزبان پزشک عمومی در شیراز می باشد. ایشان در زمینه خدماتی مانند فعالیت می کنند. در این صفحه می توانید لیست کامل خدمات دکتر هادی مرزبان را مشاهده نمایید و از ایشان نوبت بگیرید.
برای ارتباط با دکتر هادی مرزبان کافیست با شماره 0917 تماس حاصل نموده و یا به آدرس مطب ایشان در شیراز مراجعه نمایید. همچنین شما می توانید در این صفحه نمونه کار دکتر هادی مرزبان بهمراه سوابق پزشکی ایشان را مشاهده نمایید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر، می توانید با مطب دکتر هادی مرزبان تماس تلفنی برقرار نمایید یا از طریق دکمه مشاوره آنلاین هرگونه مشاوره ای که نیاز دارید را دریافت نمایید.
در سایت کلینیک زیبایی نوبت دهی به صورت آنلاین و تلفنی امکان پذیر است. شما می توانید با استفاده از سایت کلینیک زیبایی، به راحتی نوبت آنلاین برای ملاقات با دکتر هادی مرزبان به عنوان یکی از بهترین پزشکان در حوزه تزریق بوتاکس را رزرو نمایید. برای ویزیت حضوری، می توانید با استفاده از ابزار مسیریابی که در دسترس شما قرار گرفته است به مطب دکتر هادی مرزبان در شیراز مراجعه نمایید.
همچنین پروفایل دکتر هادی مرزبان بهترین دکتر تزریق بوتاکس در شیراز شامل آدرس صفحه اینستاگرام دکتر هادی مرزبان، تلگرام و وبسایت ایشان نیز می باشد که در سایت کلینیک زیبایی در دسترس شما قرار گرفته است.
کلینیک زیبایی هزاران پزشک در حوزه زیبایی را به شما معرفی کرده است جهت مشاهده نظرات همچنین سؤال یا ارسال نظر درباره دکتر هادی مرزبان به انتهای صفحه پروفایل ایشان مراجعه نمایید.
تعداد بازدید: 1554
ادامه توضیحات

نظر کاربران

صبح عصر
شنبه تا تا
یکشنبه تا تا
دوشنبه تا تا
سه‌شنبه تا تا
جهار‌شنبه تا تا
پنج‌شنبه تا تا
جمعه تا تا

آدرس