درباره پزشک

کد نظام پزشکی : 90643
این صفحه متعلق به نوبت دهی اینترنتی دکتر لادن آریانپور متخصص زنان و زایمان در شیراز می باشد. ایشان در زمینه خدماتی مانند فعالیت می کنند. در این صفحه می توانید لیست کامل خدمات دکتر لادن آریانپور را مشاهده نمایید و از ایشان نوبت بگیرید.
برای ارتباط با دکتر لادن آریانپور کافیست با شماره 071 تماس حاصل نموده و یا به آدرس مطب ایشان در شیراز مراجعه نمایید. همچنین شما می توانید در این صفحه نمونه کار دکتر لادن آریانپور بهمراه سوابق پزشکی ایشان را مشاهده نمایید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر، می توانید با مطب دکتر لادن آریانپور تماس تلفنی برقرار نمایید یا از طریق دکمه مشاوره آنلاین هرگونه مشاوره ای که نیاز دارید را دریافت نمایید.
در سایت کلینیک زیبایی نوبت دهی به صورت آنلاین و تلفنی امکان پذیر است. شما می توانید با استفاده از سایت کلینیک زیبایی، به راحتی نوبت آنلاین برای ملاقات با دکتر لادن آریانپور به عنوان یکی از بهترین پزشکان در حوزه جراحی زیبایی واژن را رزرو نمایید. برای ویزیت حضوری، می توانید با استفاده از ابزار مسیریابی که در دسترس شما قرار گرفته است به مطب دکتر لادن آریانپور در شیراز مراجعه نمایید.
همچنین پروفایل دکتر لادن آریانپور بهترین دکتر تزریق چربی به واژن در شیراز شامل آدرس صفحه اینستاگرام دکتر لادن آریانپور، تلگرام و وبسایت ایشان نیز می باشد که در سایت کلینیک زیبایی در دسترس شما قرار گرفته است.
کلینیک زیبایی هزاران پزشک در حوزه زیبایی را به شما معرفی کرده است جهت مشاهده نظرات همچنین سؤال یا ارسال نظر درباره دکتر لادن آریانپور به انتهای صفحه پروفایل ایشان مراجعه نمایید.
تعداد بازدید: 1816
ادامه توضیحات

نظر کاربران

صبح عصر
شنبه - تا - 14 تا 20
یکشنبه - تا - 14 تا 20
دوشنبه - تا - 14 تا 20
سه‌شنبه - تا - 14 تا 20
جهار‌شنبه - تا - - تا -
پنج‌شنبه - تا - - تا -
جمعه - تا - - تا -

آدرس