درباره پزشک

کد نظام پزشکی : 85-103591-222
این صفحه متعلق به نوبت دهی اینترنتی دکتر زهره صبوری پزشک عمومی در تهران می باشد. ایشان در زمینه خدماتی مانند هایفوتراپی, میکرونیدلینگ, مزوتراپی مو, لیزر موی زائد, خال برداری, تزریق ژل, تزریق بوتاکس فعالیت می کنند. در این صفحه می توانید لیست کامل خدمات دکتر زهره صبوری را مشاهده نمایید و از ایشان نوبت بگیرید.
برای ارتباط با دکتر زهره صبوری کافیست با شماره 02177747089, 09924156946 تماس حاصل نموده و یا به آدرس مطب ایشان در تهران، فلکه اول تهرانپارس، خیابان 142 شرقی، روبروی درب جنوبی پاساژ سپید، پلاک 39، طبقه همکف، واحد 2 مراجعه نمایید. همچنین شما می توانید در این صفحه نمونه کار دکتر زهره صبوری بهمراه سوابق پزشکی ایشان را مشاهده نمایید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر، می توانید با مطب دکتر زهره صبوری تماس تلفنی برقرار نمایید یا از طریق دکمه مشاوره آنلاین هرگونه مشاوره ای که نیاز دارید را دریافت نمایید.
در سایت کلینیک زیبایی نوبت دهی به صورت آنلاین و تلفنی امکان پذیر است. شما می توانید با استفاده از سایت کلینیک زیبایی، به راحتی نوبت آنلاین برای ملاقات با دکتر زهره صبوری به عنوان یکی از بهترین پزشکان در حوزه تزریق بوتاکس را رزرو نمایید. برای ویزیت حضوری، می توانید با استفاده از ابزار مسیریابی که در دسترس شما قرار گرفته است به مطب دکتر زهره صبوری در تهران مراجعه نمایید.
همچنین پروفایل دکتر زهره صبوری بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران شامل آدرس صفحه اینستاگرام دکتر زهره صبوری، تلگرام و وبسایت ایشان نیز می باشد که در سایت کلینیک زیبایی در دسترس شما قرار گرفته است.
کلینیک زیبایی هزاران پزشک در حوزه زیبایی را به شما معرفی کرده است جهت مشاهده نظرات همچنین سؤال یا ارسال نظر درباره دکتر زهره صبوری به انتهای صفحه پروفایل ایشان مراجعه نمایید.
تعداد بازدید: 312
ادامه توضیحات

خدمات

  • هایفوتراپی
  • میکرونیدلینگ
  • مزوتراپی مو
  • لیزر موی زائد
  • خال برداری
  • تزریق ژل
  • تزریق بوتاکس
مشاهده همه

نظر کاربران

صبح عصر
شنبه تا 17 تا 21
یکشنبه تا 17 تا 21
دوشنبه تا 17 تا 21
سه‌شنبه تا 17 تا 21
جهار‌شنبه تا 17 تا 21
پنج‌شنبه تا 17 تا 21
جمعه تا - تا -

آدرس

map
تهران، فلکه اول تهرانپارس، خیابان 142 شرقی، روبروی درب جنوبی پاساژ سپید، پلاک 39، طبقه همکف، واحد 2
مسیریابی