درباره پزشک

کد نظام پزشکی : 101556
دکتر بهارک ثابت
این صفحه متعلق به نوبت دهی اینترنتی دکتر بهارک ثابت پزشک زیبایی در تهران می باشد. ایشان در زمینه خدماتی مانند مزوتراپی صورت, فیشیال, درمان اسکار, جوانسازی پوست, تزریق فیلر, تزریق جالپرو, تزریق بوتاکس, پاکسازی پوست فعالیت می کنند. در این صفحه می توانید لیست کامل خدمات دکتر بهارک ثابت را مشاهده نمایید و از ایشان نوبت بگیرید.
برای ارتباط با دکتر بهارک ثابت کافیست با شماره 09019909846, 09122160973, 02122695108, 02122698202 تماس حاصل نموده و یا به آدرس مطب ایشان در تهران، بلوار اندرزگو، خیابان شهید برادران سلیمانی غربی (حکمت)، ساختمان کریستال، پلاک 102، طبقه دوم، واحد 12 مراجعه نمایید. همچنین شما می توانید در این صفحه نمونه کار دکتر بهارک ثابت بهمراه سوابق پزشکی ایشان را مشاهده نمایید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر، می توانید با مطب دکتر بهارک ثابت تماس تلفنی برقرار نمایید یا از طریق دکمه مشاوره آنلاین هرگونه مشاوره ای که نیاز دارید را دریافت نمایید.
در سایت کلینیک زیبایی نوبت دهی به صورت آنلاین و تلفنی امکان پذیر است. شما می توانید با استفاده از سایت کلینیک زیبایی، به راحتی نوبت آنلاین برای ملاقات با دکتر بهارک ثابت به عنوان یکی از بهترین پزشکان در حوزه جوانسازی پوست را رزرو نمایید. برای ویزیت حضوری، می توانید با استفاده از ابزار مسیریابی که در دسترس شما قرار گرفته است به مطب دکتر بهارک ثابت در تهران مراجعه نمایید.
همچنین پروفایل دکتر بهارک ثابت بهترین دکتر تزریق فیلر در تهران شامل آدرس صفحه اینستاگرام دکتر بهارک ثابت، تلگرام و وبسایت ایشان نیز می باشد که در سایت کلینیک زیبایی در دسترس شما قرار گرفته است.
کلینیک زیبایی هزاران پزشک در حوزه زیبایی را به شما معرفی کرده است جهت مشاهده نظرات همچنین سؤال یا ارسال نظر درباره دکتر بهارک ثابت به انتهای صفحه پروفایل ایشان مراجعه نمایید.
تعداد بازدید: 408
ادامه توضیحات

خدمات

  • فیشیال
  • تزریق فیلر
  • تزریق بوتاکس
  • پاکسازی پوست
  • مزوتراپی صورت
  • درمان اسکار
  • جوانسازی پوست
  • تزریق جالپرو
مشاهده همه

ویدیو

نظر کاربران

صبح عصر
شنبه تا تا
یکشنبه تا 16 تا 22
دوشنبه تا تا
سه‌شنبه تا 16 تا 22
جهار‌شنبه تا تا
پنج‌شنبه تا 16 تا 22
جمعه تا تا

آدرس

map
تهران، بلوار اندرزگو، خیابان شهید برادران سلیمانی غربی (حکمت)، ساختمان کریستال، پلاک 102، طبقه دوم، واحد 12
مسیریابی