جراحی زیبایی چانه
عوارض و مراقبت های بعد از جراحی زیبایی چانه چیست ؟

جراحی چانه یا جراحی اصلاحی چانه یکی از روش های نوین درعمل های زیبایی به حساب می اید. عمل ژنیوپلاستی در این مطلب به شما توضیح داده می شود. عوارض و مراقبت های بعد از این جراحی در ادامه این مقاله برای شما آورده شده است.

3 سال قبل مطالعه
پیکر تراشی
عمل پیکر تراشی و لیپوماتیک چیست ؟

پیکر تراشی یکی از روش های جدید و پر طرفدار برای لاغری و تناسب اندام به حساب می آید. در این مقاله میتوانید درباره عمل پیکر تراشی بیشتر بدانید. همچنین در ادامه می توانید هزینه عمل پیکر تراشی را بدانید.

3 سال قبل مطالعه
سلولیت
سلولیت چیست و بهترین راه درمان این بیماری کدام است ؟

سلولیت در زیبایی اندام میتواند تاثیر منفی داشته باشد. باید به سرعت به درمان این عارضه پرداخت. پدیده سلـولیت در زنان رایج تر است و به نظر می‌آید.

3 سال قبل مطالعه
پیرسینگ
پیرسینگ چیست و چه کاربردهایی دارد؟

در این مقاله با انواع پیرسینگ ها و روش های پیرسینگ کردن بدن بیشتر آشنا می شوید. این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

3 سال قبل مطالعه
کویتیشن
کویتیشن چیست و چه کاربردی دارد ؟

در این مطلب با دستگاه کویتیشن و کاربردهای آن مانند لاغری شکم با دستگاه کویتیشن بیشتر آشنا می شوید. دستگاه کویتیشن یکی از بهترین دستگاه ها برای درمان چاقی به حساب می آید.

3 سال قبل مطالعه
نانوفت شیراز
تزریق چربی به روش نانوفت در شیراز

نانوفت یکی از روش های مدرن در تزریق چربی به حساب می آید. در این مطلب با این تکنینک بیشتر اشنا می شوید. همچنین در جدول زیر بهترین پزشکان برای استفاده از این تکنیک به همراه آدرس و شماره تماس قرار گرفته است.

3 سال قبل مطالعه
اسپا
اسپا چیست و چه مزیت هایی دارد ؟

اسپا را میتوان یکی از تفریحات جالب و همچنین درمان دردهای عضلانی دانست. مرکز اسپا خوب در شیراز در ادامه این مقاله به شما معرفی خواهد شد.

3 سال قبل مطالعه
لیفت ابرو
لیفت ابرو چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

در این مقاله باید با روش های لیفت و لمینت ابرو آشنا شوید. همچین میتوانید تفاوت های لیفت و لمینت ابرو را بیشتر بدانید. تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید...

3 سال قبل مطالعه
جراحی چشم گربه ای
کانتوپلاستی یا جراحی چشم گربه ای چیست ؟

عمل چشم گربه ای به عملی گفته می شود که برای کشیدن چشم مورد استفاده قرار می گیرد. تا انتهای این مقاله با ما باشید تا با جراحی چشم گربه ای بیشتر آشنا شوید.

3 سال قبل مطالعه
میکرونیدلینگ
میکرونیدلینگ چیست و چه کاربردهایی دارد؟

در ادامه این مقاله با کاربردهای میکرونیدلینگ بیشتر آشنا می شوید. «میکرونیدلینگ» یکی از جدیدترین روش‌های جوان‌سازی پوست به صورت غیر تهاجمی است. در این روش به کمک سوزن های ریز میتوان تمام مواد مغذی پوست را به آن تزریق کرد.

3 سال قبل مطالعه