هزینه کاشت مو طبیعی

هزینه کاشت مو طبیعی چقدر است ؟

پری چاوشی

هزینه کاشت مو به روش های مختلف

امروزه مشکل ریزش مو در بین افراد جامعه زیاد شده است . در بین برخی ممکن است دیگر موهای ریخته شده باز نگردد. در ادامه این مطلب میتوانید هزینه کاشت موی طبیعی را به روش های مختلف بدانید.

کاشت مو چیست ؟

کاشت مو یکی از روش های ترمیم موهای ریخته شده است که به صورت طبیعی بازگردانده می شود. کاشت مو روش های مختلفی دارد که هزینه هر روش با هم متفاوت است.

اگر میخواهید هزینه روش های کاشت مو را بدانید این مطلب را تا انتها دنبال کنید

عوامل موثر بر هزینه کاشت مو طبیعی چقدر است ؟

  • یکی از مهمترین مواردی که تاثیرگذار است کلینیک انتخابی شما میباشد. تجهیزات کلینیک ها میتواند در هزینه کاشت مو طبیعی متفاوت باشد.
  • شناسایی الگوی ریزش مو
  • تعداد گرفت های مورد نیاز
  • روش انتخابی جهت انجام کاشت مو

هزینه کاشت مو بر حسب تعداد گرافت

گرفت (پیوند) تعدادی از تارهای مو است که کاملا طبیعی میباشد و این واحد‌های فولیکولی مو در جراحی کاشت مو به روش تک به تک خارج شده و مستقیما در بخش های دیگری که مورد نیاز است وارد میشود.

هزینه کاشت مو به روش sut

هزینه کاشت مو به روش sut بستگی به مقدار ریزش فرد دارد ولی بطور متوسط هزینه کاشت مو به روش sut از 6.000.000 تومان الی 8.000.000 تومان می باشد.

هزینه کاشت مو به روش FUT

در این روش به دلیل اینکه برداشت فولیکول های مو بصورت یکجا و به سرعت انجام می شود لذا مدت زمان کاشت مو کاهش پیدا میکند. هزینه این روش کاشت مو نسبت به روش قبلی کمی متفاوت است.

هزینه کاشت مو طبیعی به روش FIT

در روش FIT اگر تعداد بیشتر از ۲۵۰۰ گرافت مو برای کاشت نیاز باشد، تکمیل عمل ۲ روزه خواهد بود. این افزایش روز با افزایش قیمت همراه خواهد بود.

هزینه مراقبت های پس از کاشت مو طبیعی

روش های مختلفی برای کاشت مو طبیـعی وجود دارد که در کلینیک های کاشت مو آورده میشود. هزینه آن در بالا برای شما شرح داده شده است. مراقبت های بعد از کاشت مو نیز میتواند بر هزینه کاشت مو طبیعی تاثیرگذار باشد.

 

نظر کاربران