زمان کشیدن بخیه سر بعد از کاشت مو

زمان کشیدن بخیه سر بعد از کاشت مو

پری چاوشی

زمان کشیدن بخیه سر بعد از کاشت مو مهم است. این که دقیقا چه زمانی باید بخیه های سر خود بکشید با توجه به نظر پزشک و آناتومی بدن شما مشخص می گردد. اما در این مقاله از وب سایت کلینیک زیبایی زمان تقریبی برای کشیدن بخیه ها را بررسی خواهیم کرد. پس با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید.

آشنایی با بخیه در روش های کاشت مو

تکنیک های کاشت مو به دسته های اصلی FUT و FUE تقسیم می شوند.سایر روش های کاشت مو از جمله Micro FIT، نئوگرافت، BHT، Super FUE و روش ربات آرتاس در واقع روش های مبتنی بر روش FUE به شمار می روند.

در کاشت مو به روش FUT نوار باریکی به عرض ۱ الی ۲ سانتی متر و طول ۲۰ الی ۲۵ سانتی متر از ناحیه بانک مو در پشت سر برداشته شده و سپس دو طرف پوست سر به یکدیگر بخیه زده می شوند. اما در روش FUE نیازی به بخیه نیست.

در صورتی که به دنبال کلینیک کاشت مو در تهران هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید. اطلاعات برخی از بهترین کلینیک ها در این زمنیه را در این لینک قرار داده ایم.

زمان کشیدن بخیه سر بعد از کاشت مو

چه زمانی برای کشیدن بخیه بعد کاشت مو به پزشک مراجعه کنیم؟

زمان کشیدن بخیه در هر فرد متفاوت است. با توجه به روش کاشت موف آناتوکی بدن، مراقبت های اوصلی بعد از جراحی و ... زمان کشیدن بخیه فرق ارد. اما به صورت کلی بین 9 الی 17 روز بعد از جلسه درمان که برای کشیدن بخیه مجددا به پزشک مراجعه کند. پزشک پس از بررسی روند بهبودی زخم پس از جلسه درمان زمان کشیدن بخیه کاشت مو را تعیین می کند

آیا کشیدن بخیه های کاشت مو توام با احساس درد است؟

خیر. کشیدن بخیه ها در ورتی که در زمان درست خودد انجام شود بدون درد خواهد بود. البته با توجه به میزان تحمل درد در هر فرد این احساس می تواند متفاوت باشد. به صورت کلی فقط ممکن است در زمان کشیدن بخیه افراد به طور لحظه ای کمی کشیدگی در پوست سر خود حس کنند.

آیا بعد از کشیدن بخیه جای زخم روی پوست باقی می ماند؟

یکی از دلایل اصلی اجتناب افراد از کاشت مو به روش FUT باقی ماندن جای زخم نواری در ناحیه بانک مو است؛ اما این تکنیک کاشت مو با وجود قدیمی بودن هنوز بهترین روش برای پیوند مو در بسیاری از افراد است. کیفیت گرافت ها در این روش بسیار بالاست. در رابطه با جای زخم نیز در افراد مختلف کاملا متفاوت است. مهارت جراح، ویژگی های پوست سر فرد و سن او و نیز مراقبت های بعد از جلسه درمان در زمان کشیدن بخیه سر بعد از کاشت مو، سرعت و کیفیت بهبود اسکارها و زخم ها موثر است.

کلام آخر

در این مقاله سعی کرده ایم شما را با زمان کشیدن بخیه سر بعد از کاشت مو و کلینیک های تخصصی کاشت مو آشنا کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران