درصد موفقیت کاشت مو

درصد موفقیت کاشت مو چقدر است و چه عواملی بر آن تاثیر دارد؟

پری چاوشی

درصد موفقیت کاشت مو چقدر است؟ این سوالی است که پاسخ آن را میتوانید در این مقاله کسب کنید. کسی نمی خواهد وقت و پول خود را هدر دهد و در نهایت از نتایج ناامید شود. می‌توانیم به شما اطمینان دهیم که با مشورت از یک پزشک متخصص و انتخاب یک کلینیک مجهز هرگز این اتفاق نخواهد افتاد. البته، موفقیت از نظر هر مشتری می‌تواند متفاوت باشد. عواملی که بر این امر تأثیر می‌گذارند شامل مهارت و تجربه پزشک همراه با فناوری موجود است. در ادامه عواملی را بررسی می‌کنیم که روی درصد موفقیت کاشت مو موثر است.

عوامل موثر بر درصد موفقیت کاشت مو

باید به این موضوع باید توجه داشته باشید که در هر شیوه درمانی عوامل زیادی برای موفقیت یا عدم موفقیت آن وجود دارد که عمل تهاجمی کاشت مو نیز از آن مستثنی نیست. در این عمل عواملی همچون: انتخاب روش مناسب درمان، داشتن یا عدم داشتن بانک مو قوی، رعایت کامل مراقبت‌های قبل و بعد از عمل و … نکاتی است که همه‌وهمه در موفقیت یا عدم موفقیت عمل کاشت مو مؤثر خواهد بود. در ادامه با هم به بررسی این عوامل خواهیم پرداخت.

می توانید برای انجام این عمل به مراکز کاشت مو طبیعی که اطلاعات آنها در لینک درج شده قرار گرفته است مراجعه کنید.

عوامل موثر بر درصد موفقیت کاشت مو

درصد موفقیت کاشت مو چقدر است؟

به نقل از ماله ای از hairsure میزان موفقیت این کار به پارامترهای زیادی بستگی دارد از جمله:

  • زیرساخت‌های بالینی در جراحی نقش بسزایی دارند.
  • فناوری مورد استفاده کلینیک
  • پزشکی که عمل را انجام خواهد داد.
  • کمک و پشتیبانی بیماران برای درمان پس از کاشت مو

بیش از هرچیزی انتخاب پزشک خوب و کلینیک مناسب در موفقیت کاشت مو نقش دارد. به طوری که اگر یک پزشک ماهر و متخصص جراحی را انجام دهد موفقیت ۱۰۰ درصد خواهد بود. با این حال مراقبت‌های بیمار بعد از کاشت نیز بسیار مهم است و می‌تواند نتیجه را تحت تاثیر قرار دهد.

پاسخ به این سوال که برای تقویت موهای کاشته شده چی بخوریم؟ را در لینک درج شده مشاهده می کنید. مصرف این داروها و مواد غذایی موفقیت عمل ایمپلنت مو را برای شما تضمین می کند.

کاشت مو برای چه افرادی مناسب خواهد بود؟

  • افراد مبتلا به اختلال طاسی مو
  • زنان با موهای نازک

کاشت مو برای چه افرادی مناسب خواهد بود؟

افرادی که بر اثر سوختگی یا آسیب به سر مقداری از موهای خود را از دست داده‌اند. (در صورتی که محل مورد نظر برای پیوند طبیعی مو خونرسانی مناسب و کافی داشته باشد). افرادی که بانک موی قدرتمندی دارند و می‌توانند از این نقطه برای قسمت‌های میانی و جلویی سر نیز استفاده کنند. هرچند این عمل برای بسیاری از افراد مناسب می‌باشد اما برخی از افراد با شرایط خاص نمی‌توانند از این عمل بهره ببرند. پس بهتر است قبل از تصمیم گیری در رابطه با این عمل به اطلاعات کافی در مورد این عمل جراحی دست یابید.

کاشت مو برای چه کسانی مناسب نیست؟

  • کسانی که منبع مویی خوبی ندارند که جراحان بتوانند از موهای آن مکان جهت انجام عمل پیوند مو استفاده کنند.
  • اغلب پس از عمل جراحی یا آسیب دیدگی زخم‌های شدید روی پوست آ‌ن‌ها ایجاد می‌شود.
  • افرادی که به دلیل استفاده از داروهایی همچون شیمی درمانی موهای خود را از دست می‌دهند.
  • افرادی که شرایط سنی قابل قبولی ندارند، ممکن است به نتایج خوبی از این عمل دست پیدا نکنند.
  • افـرادی که از سلامتی عمومی برخوردار نیستند، نباید این عمل انجام بدهند. مشکلات سیستم ایمنی بدن، بیماری‌های خونی و عصبی و بعضی از آلرژی‌ها، بر سر انجام عمل پیوند مو در فرد، مانع ایجاد می‌کنند.
  • به همین دلیل است که متخصصان در کلینیک هلیا قبل از آزمایشاتی را تعیین می‌کنند.

نشانه های موفقیت کاشت مو چیست؟

از اولین نشانه‌های بهبود می‌توان به خارش در محل کاشت و دلمه بستن اشاره کرد. شما نباید پوست سر را بخارانید یا دلمه‌ها را بکنید. با استحمام مداوم و استفاده از پمادهای تجویز شده توسط پزشک به مرور دلمه‌ها کنده شده و خارش نیز کاهش می‌یابد.

نشانه های موفقیت کاشت مو چیست؟

پس از مدتی شاهد ریزش موهای کاشته شده خواهید بود. این ریزش طبیعی است و نباید استرس داشته باشید. تنها در صورتیکه بیش از ۶۰ تا ۷۰ درصد موهای شما دچار ریزش شد باید به پزشک مراجعه کنید.
پس از چند ماه و به مرور موهای ریخته شده رشد خواهند کرد و پس از یکسال تمامی موهای شما کامل رشد می‌کنند.

آیا دلایل ترک سر بعد از کاشت مو را میدانید؟ میتوانید در لینک درج شده درباره آن بیشتر بخوانید.

نتیجه گیری

کاشت مو یک روش غیرتهاجمی، دائمی و کاملا طبیعی برای افرادی است که دچار ریزش مو و طاسی سر هستند. در اکثر مواقع این روش با موفقیت ۷۰ تا ۱۰۰ درصدی همراه است. بااین‌حال برخی اوقات این روش موفق نخواهد بود. قطعا با انتخاب یک پزشک مناسب می‌توانید بهترین نتیجه را بگیرید زیرا پزشک ماهر قبل از هرچیزی با انجام آزمایشات مختلف دلیل ریزش مو را پیدا کرده و در صورتی که کاشت مو برای شما مناسب باشد این روش درمان را انجام می‌دهد.

 

نظر کاربران