بهترین کلینیک کاشت مو در گاندی

بهترین کلینیک کاشت مو در گاندی تهران به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

در این مطلب از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین کلینیک کاشت مو در گاندی تهران می پردازیم. اگر به دنبال یک مرکز تخصصی برای کاشت مو تحت نظر پزشک در محدوده گاندی هستید، این مطلب را از دست ندهید.

محله گاندی در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است و برخی از مراکز کاشت مو با سابقه در این محدوده قرار گرفته است. اگر به دنبال آدرس و شماره تماس کلینیک های تخصصی کاشت مو در گاندی تهران هستید، به جدول زیر مراجعه کنید.

بهترین کلینیک کاشت مو در گاندی تهران

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 کلینیک تصویر جوانی تهران، انتهای خیابان گاندی جنوبی، نبش کوچه ترابنده، پلاک 128 02188661980
2 کلینیک کاشت مو آوینا تهران، گاندی جنوبى، خيابان21، پلاک 23 09120434397
3 دکتر پیروز هاشمی تهران، خیابان گاندی جنوبی 02188653104
4 کلینیک نای ذی تهران، میدان ونک، گاندی شمالی، خیابان شريفی 02188665532
5 کلینیک زیبایی آرین سیما تهران، خیابان گاندی 02188876001

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده گاندی تهران

کلینیک هایی که به صورت تخصصی در زمینه کاشت مو به روش های نوین در محدوده گاندی فعالیت می‌کنند تحت نظر پزشک متخصص و با بهره گیری از تکنسین های حرفه ای در این زمینه توانسته اند توجه زیباجویان عزیز را به خود جلب کنند. اگر به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو گاندی هستید به جدول فوق مراجعه نمایید.

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده گاندی تهران

بهترین دکتر کاشت مو در گاندی کیست؟

دکتر کاشت مو خوب کسی است که از تجربه و مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد. بتواند بهترین روش کاشت مو را برای مراجعه کننده خود پیدا کرده و به صورت تضمینی بهترین روش را به زیباجوی خود پیشنهاد دهد. تیم کلینیک زیبایی در جدول فوق برخی از بهترین پزشکان متخصص ایمپلنت مو در گاندی را معرفی کرده است.

بهترین دکتر کاشت مو در گاندی کیست؟

هزینه کاشت مو در محدوده گاندی

قیمت کاشت مو با توجه به روش انتخابی، دستمزد پزشک و تکنسین، تعداد گراف های مورد نیاز برای کاشت، داروهای مراقبتی و .... محاسبه می شود. اگر در به دنبال هزینه کاشت مو در محدوده گاندی هستید، با تماس به کلینیک انتخابی خود از هزینه و نحوه پرداخت این کار مطلع شوید.

کلام آخر

در این مطلب تلاش کرده ایم کلینیک و پزشکان متخصص برای کاشت مو در محدوده گاندی تهران را معرفی نماییم. در صورت هر گونه انتقاد و پیشنهاد درباره این مطلب می توانید از طریق نظر کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران