بهترین کلینیک کاشت مو در پیروزی

بهترین کلینیک کاشت مو در پیروزی تهران به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

کاشت مو در پیروزی

مشاهده همه

در این مطلب از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین کلینیک کاشت مو در پیروزی تهران می پردازیم. اگر به دنبال یک مرکز تخصصی برای کاشت مو تحت نظر پزشک در محدوده پیروزی هستید، این مطلب را از دست ندهید.

خیابان پیروزی فرح آباد، واقع در شرق تهران از مهم‌ترین خیابان‌های این شهر است که برخی از مراکز تخصصی کاشت مو در این محدوده فعالیت می کنند. ما نیز در جدول زیر آدرس و شماره تماس مراکز کاشت مو در پیروزی تهران قرار گرفته است.

بهترین کلینیک کاشت مو در پیروزی تهران

ردیفنامآدرستلفن
1
مرکز زیبایی دکتر فریبرز عسگریتهران، پیروزی، ضلع شرقی میدان دوم نیروی هوایی، نبش 5/30، پلاک 8، طبقه دوم، واحد 502177754471
02177478514
09018643433

سایر مراکز کاشت مو در پیروزی

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 کلینیک کاشت مو نیلین تهران، خیابان پیروزی، نرسیده به اتوبان امام علی 02133254276
2 کلینیک دکتر مصطفی خدایاری تهران، پیروزی، روبروی مترو نیرو هوایی، پلاک 168 02177162930
3 کلینیک کاشت مو دالیا تهران، خیابان پیروزی، روبروی خیابان طبرسی، کوچه دریاباری 09913030199
4 مرکز زیبایی و لیزر ماژ تهران، خیابان پیروزی، به سمت شرق، بین پرستار و کریمشاهیان 02177167503
5 دکتر مهشید طالبی تهران، پیروزی، خیابان شکوفه، بین میدان شکوفه وپارک شکوفه 09915586232

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده پیروزی تهران

کلینیک هایی که به صورت تخصصی در زمینه کاشت مو به روش های نوین در محدوده پیروزی فعالیت می‌کنند تحت نظر پزشک متخصص و با بهره گیری از تکنسین های حرفه ای در این زمینه توانسته اند توجه زیباجویان عزیز را به خود جلب کنند. اگر به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو پیروزی هستید به جدول فوق مراجعه نمایید.

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده پیروزی تهران

بهترین دکتر کاشت مو در پیروزی کیست؟

دکتر کاشت مو خوب کسی است که از تجربه و مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد. بتواند بهترین روش کاشت مو را برای مراجعه کننده خود پیدا کرده و به صورت تضمینی بهترین روش را به زیباجوی خود پیشنهاد دهد. تیم کلینیک زیبایی در جدول فوق برخی از بهترین پزشکان متخصص ایمپلنت مو در پیروزی را معرفی کرده است.

بهترین دکتر کاشت مو در پیروزی کیست؟

هزینه کاشت مو در محدوده پیروزی

قیمت کاشت مو با توجه به روش انتخابی، دستمزد پزشک و تکنسین، تعداد گراف های مورد نیاز برای کاشت، داروهای مراقبتی و .... محاسبه می شود. اگر در به دنبال هزینه کاشت مو در محدوده پیروزی هستید، با تماس به کلینیک انتخابی خود از هزینه و نحوه پرداخت این کار مطلع شوید.

کلام آخر

در این مطلب تلاش کرده ایم کلینیک و پزشکان متخصص برای کاشت مو در محدوده پیروزی تهران را معرفی نماییم. در صورت هر گونه انتقاد و پیشنهاد درباره این مطلب می توانید از طریق نظر کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه