بهترین کلینیک کاشت مو در ونک

بهترین کلینیک کاشت مو در ونک تهران به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

در این مطلب از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین کلینیک کاشت مو در ونک تهران می پردازیم. اگر به دنبال یک مرکز تخصصی برای کاشت مو تحت نظر پزشک در محدوده ونک هستید، این مطلب را از دست ندهید.

محله ونک تهران یکی از محلات قدیمی و محبوب شمال شهر تهران است که کلینیک های تخصصی کاشت مو زیادی در این محدوده هستند. ما نیز به درخواست کاربران گرامی آدرس و شماره تماس بهترین کلینیک کاشت مو در محدوده ونک تهران را قرار داده ایم.

بهترین کلینیک کاشت مو در ونک تهران

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 کلینیک آوینا تهران، ونک، گاندی جنوبی، خیابان 21، پلاک23 02186081237
2 کلینیک تخصصی رویای آبی تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شاد، بن بست باغ سرا، پلاک13، کلینیک رویای آبی 02188883933
3 کلینیک کاشت مو آسمان ونک تهران، ونک، ابتدای خیابان ونک، پاساژ آسمان ونک، طبقه چهارم، واحد 211 02188190290
4 مرکز تخصصی کاشت موی بلو تاچ تهران، ميدان ونک، خيابان ملاصدرا، خيابان شاد، بن بست باغ سرا 02188883933
5 کلینیک نورا تهران، ميدان ونک، خیابان حقانی، پلاک 67، واحد 2 02188196127

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده ونک تهران

کلینیک هایی که به صورت تخصصی در زمینه کاشت مو به روش های نوین در محدوده ونک فعالیت می‌کنند تحت نظر پزشک متخصص و با بهره گیری از تکنسین های حرفه ای در این زمینه توانسته اند توجه زیباجویان عزیز را به خود جلب کنند. اگر به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو در این منطقه هستید به جدول فوق مراجعه نمایید.

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده ونک تهران

بهترین دکتر کاشت مو در ونک کیست؟

دکتر کاشت مو خوب کسی است که از تجربه و مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد. بتواند بهترین روش کاشت مو را برای مراجعه کننده خود پیدا کرده و به صورت تضمینی بهترین روش را به زیباجوی خود پیشنهاد دهد. تیم کلینیک زیبایی در جدول فوق برخی از بهترین پزشکان متخصص ایمپلنت مو در ونک را معرفی کرده است.

بهترین دکتر کاشت مو در ونک کیست؟

قیمت کاشت مو در محدوده ونک

قیمت کاشت مو با توجه به روش انتخابی، دستمزد پزشک و تکنسین، تعداد گراف های مورد نیاز برای کاشت، داروهای مراقبتی و .... محاسبه می شود. اگر در به دنبال هزینه کاشت مو در محدوده ونک هستید، با تماس به کلینیک انتخابی خود از هزینه و نحوه پرداخت این کار مطلع شوید.

کلام آخر

در این مطلب تلاش کرده ایم کلینیک و پزشکان متخصص برای کاشت مو در محدوده ونک تهران را معرفی نماییم. در صورت هر گونه انتقاد و پیشنهاد درباره این مطلب می توانید از طریق نظر کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران