بهترین کلینیک کاشت مو در مرزداران

بهترین کلینیک کاشت مو در مرزداران تهران به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

در این مطلب از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین کلینیک کاشت مو در مرزداران تهران می پردازیم. اگر به دنبال یک مرکز تخصصی برای کاشت مو تحت نظر پزشک در محدوده مرزادان هستید، این مطلب را از دست ندهید.

مرزداران تهران یکی از مناطق مهم است که برخی از مراکز تخصصی کاشت مو در این محدوده می‌باشند. ما نیز در جدول زیر آدرس و شماره تماس کلینیک کاشت مو با سابقه در مرزداران تهران را درج نموده‌ایم.

بهترین کلینیک کاشت مو در مرزداران تهران

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 کلینیک کاشت مو دکتر قانعی تهران، بلوار مرزداران 02144201715
2 بهشت کلینیک تهران، ابتدای مرزداران 02144219771
3 کلینیک کاشت مو کربن تهران، بلوار مرزداران 09197733373
4 کلینیک لیزرو زیبایی خورشید غرب تهران، مرزداران 09905301505

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده مرزداران تهران

کلینیک هایی که به صورت تخصصی در زمینه کاشت مو به روش های نوین در محدوده مرزداران فعالیت می‌کنند تحت نظر پزشک متخصص و با بهره گیری از تکنسین های حرفه ای در این زمینه توانسته اند توجه زیباجویان عزیز را به خود جلب کنند. اگر به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو مرزداران هستید به جدول فوق مراجعه نمایید.

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده مرزداران تهران

بهترین دکتر کاشت مو در مرزداران کیست؟

دکتر کاشت مو خوب کسی است که از تجربه و مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد. بتواند بهترین روش کاشت مو را برای مراجعه کننده خود پیدا کرده و به صورت تضمینی بهترین روش را به زیباجوی خود پیشنهاد دهد. تیم کلینیک زیبایی در جدول فوق برخی از بهترین پزشکان متخصص ایمپلنت مو در مرزداران را معرفی کرده است.

بهترین دکتر کاشت مو در مرزداران کیست؟

هزینه کاشت مو در محدوده مرزداران

قیمت کاشت مو با توجه به روش انتخابی، دستمزد پزشک و تکنسین، تعداد گراف های مورد نیاز برای کاشت، داروهای مراقبتی و .... محاسبه می شود. اگر در به دنبال هزینه کاشت مو در محدوده مرزداران هستید، با تماس به کلینیک انتخابی خود از هزینه و نحوه پرداخت این کار مطلع شوید.

کلام آخر

در این مطلب تلاش کرده ایم کلینیک و پزشکان متخصص برای کاشت مو در محدوده مرزادارن تهران را معرفی نماییم. در صورت هر گونه انتقاد و پیشنهاد درباره این مطلب می توانید از طریق نظر کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران